arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۰

طرح زوج و فرد هم دیگر جوابگو تهران نیست

عضو هیات رییسه فراکسیون مدیریت شهری با اشاره به تراکم تردد انواع وسایل نقلیه در تهران ، به همه نهادها نسبت به پایان کشش و ظرفیت تهران برای تردد وسایل نقلیه هشدار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیات رییسه فراکسیون مدیریت شهری با اشاره به تراکم تردد انواع وسایل نقلیه در تهران ، به همه نهادها نسبت به پایان کشش و ظرفیت تهران برای تردد وسایل نقلیه هشدار داد.

به گزارش "انتخاب" به نقل از ایلنا ، عضو هیات رییسه فراکسیون مدیریت شهری با اشاره به تراکم تردد انواع وسایل نقلیه در تهران ، به همه نهادها به ویژه مسئولان بی‌توجه به دغدغه‌های مدیریت شهری، نسبت به پایان کشش و ظرفیت تهران برای تردد وسایل نقلیه در آینده نزدیک هشدار داد. 

محمدرضا حسین نژاد خواستار تغییر هر چه سریع تر نگاه مسئولان در حمایت از برنامه های مدیریت شهری مخصوصا در توسعه خطوط مترو شد. 

وی با انتقاد از تداوم تعلیق قوانین و اقدامات حمایتی دولت از حمل و نقل عمومی درون شهری، خواستار جدیت دولت در پرداختن به این دغدغه و تغییر هر چه سریع تر نگاه ، در راستای حمایت از برنامه های موفق مدیریت شهری و مخصوصا در توسعه خطوط مترو شد. 

عضو هیات رییسه فراکسیون مدیریت شهری با جدی اعلام کردن این خطر برای پایتخت ، در صورت تداوم وضع موجود در حوزه های متعدد تعلیق قوانین، میزان تولید خودرو و...، ضمن اشاره به انواع آسیبهای ناشی از آن، پایان کشش تهران برای تردد خودروهای شخصی و سخت تر شدن شرایط برای تردد وسایل نقلیه عمومی را موضوعی دانست که مشکلات متعددی را ایجاد خواهد کرد و مسئولین باید نگاهشان را از همین امروز تغییر دهند. 
حسین نژاد همچنین گفت: در آن شرایط، دیگر طرح هایی همچون زوج و فرد کردن خوردها یا محدوده های ترافیکی و ... نیز جوابگو نخواهد بود و و طرح هایی فراتر از این ها باید اجرا شود تا شاد مقداری فضا به دست بیاید. 
وی در پایان، توسعه خطوط ریلی زیزمینی را یکی از راه هایی دانست که باید حمایت از آنف وجهه همت دولت باشد تا شهرداری و مدیریت شهری تهران با شتاب هر چه بیشتر، از یک اتفاق ناگوار در آینده نزدیک پایتخت، جلوگیری کند. در غیر این صورت، مردم، هیچ گاه مسئولین کم کار را نخواهند بخشید. 
وی در پایان ، هشدار خود را نه از روی احساسات ، بلکه قابل محاسبه با عدد و رقم اعلام کرد که می تواند توسط هر نهادی یا هر شخصی محاسبه شود. 

نگهبان با تاکید بر لزوم همکاری همه بخش ها برای کاهش تخلفات ساختمانی اظهار کرد : در صورتی که بخش های مختلف مانند وزارت مسکن ، سازمان نظام مهندسی استان تهران و شهرداری همسو با هم عمل کنند و در این زمینه جدیت داشته باشند می توان شاهد کاهش حوادث و همچنین تخلفات ساختمانی در این زمینه باشیم . 

مدیر کل امور اجرایی کمیسیون های ماده 100 تصریح کرد : امضا فروشی برخی مهندسان و اقدامات صوری در ساخت و سازها از مواردی است که برخورد با آن نیازمند همکاری همه بخش هاست و امیدواریم با اقداماتی که در دست انجام است تخلفات کمتری در این زمینه صورت گیرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
GERMANY
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
0
1
خوب کمتر به تهران برسید بذارید بقیه کشور هم نفس بکشد تا خفه نشدید! البته با این وضع حق هم دارد تهران منفجر شود. کل امکانات کشور در تهران متمرکز شده و روز به روز بیشتر هم میشود؛ بقیه کشور هم که شهروند درجه 2 محسوب میشوند از دید توزیع امکانات! قبول ندارید؟ یه نگاهی بندارید به اینها اگه پاسخی دارید من اشتباه می کنم:
دانشگاههای برتر و بیشترین تراکم جذب دانشجو با نسبت خیلی بالا نسبت به توزیع کشور
تمام مراکز مهم دولتی و وزارتخانه ها و صنایع بزرگ
تمام مراکز سیاسی و ارتباطی
تمام نمایشگاههای بزرگ و دایمی مهم و اصلی
تمام پروازهای خارجی عمده
تمرکز پروازهای داخلی
تمرکز امکانات عمرانی و بودجه ریزی پروژه ها
..
...
با این همه تهران تا حالا هم شانس آورده. آقایان اگه کمی هم به بقیه کشور توجه کنند و برای راحتی آقازادگان و خود فقط به تهران فکر نکنند اولا این قدر ادم از جاهای دیگه به تهران نمیاد ثانیا تهرانیا دلشون میاد از اونجا برگردند. اما نمیخواند. پس بشینید تا طرح جدید بدهید برای چی و چی. ریشه را تا حل نکنید همین وشع می ماند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
0
1
خوب کاری نداره برای مدتی زوج و فرد هفتگی بر اساس دو رقم سمت راست پلاک اعلام کنید بعد هم زوج و فرد ماهانه! بعد هم زوج وفرد سالانه! این هم راه حل مثبت ، چرا غمبرک بزنیم بعنوان مثال از یک تا صد 99 عدد است وقتی در 365 روز سال تقسیم کنیم سالی سه تا چهاااااررررر روز نوبت می شود از کافی یک چیز هم بیشتر است !!! نگران نباشید !!!
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
0
0
زوج و فرد کردن فقط برای خرید خودرو دوم توسط مردم بود که بحمدالله ملت .........خریدند .
...............
نظرات بینندگان