arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶

پيرواني: مسئوليت شكست تيم اميد را بر عهده مي‌گيرم/ هنوز شانس صعود داريم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم ملي اميد مي‌گويد مسئوليت نتايج تيمش بر عهده او است و تيمش با وجود شكست مقابل عمان مي‌تواند به مرحله نهايي رقابت‌هاي زير ٢٣ سال آسيا صعود كند.

به گزارش انتخاب، اميرحسين پيرواني پس از شكست دو بر صفر تيمش مقابل عمان و قرار گرفتن در رده دوم گروه در رقابت‌هاي مقدماتي قهرماني زير ٢٣ سال آسيا گفت: مشكل بودن بازي از قبل قابل پيش بيني بود. عمان يك تيم خوب و هماهنگ بود. در بيشتر دقايق بازي عملكرد بهتري نسبت به ما داشتند. به بازيكنان و مربيان اين تيم تبريك مي گويم. تيم ما خيلي جوان است و نياز به تجربه دارد.

او ادامه داد: ما براي حضور در مسابقات ريسك كرديم و زير بيست ساله ها را آورديم. نسبت به بازي قبل سه بازيكن مصدوم داشتيم. در اين بازي مانند بازي قبل دو بازيكن جديد در پست غير تخصصي داشتيم. مدافع وسط ما اولين بار بود در اين پست براي تيم ملي بازي كرد. هر چند از عملكرد او راضي هستم. براي يك جوان ١٩ ساله خوب بود. نتوانستيم با تمام بازيكنان در رقابت‌ها حاضر شويم و مصدوميت‌هايي را هم در بازي اول داشتيم. طرح و برنامه ما كاملا بهم ريخت.

پیروانی گفت: به هر حال فوتبال است و اميدوارم به عنوان تيم دوم به جمع ١٦ تيم صعود كنيم. خيلي شانس داريم. تمام نتايج را نمي‌دانم اما فكر كنم شرايط صعود داريم. تصميم ما پر ريسك بود. مسئولان فدراسيون و كي‌روش از اين تصميم حمايت كردند. به عنوان سرمربي تيم تمام مسئوليت‌ها را مي‌پذيرم. تجربه گران‌بهايي براي بازيكنان جوان‌مان بود و این تجربه در آينده مفيد خواهد بود.
 
سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به اين سوال كه چرا تيمش در هر دو بازي در نيمه دوم عقب نشست اظهار كرد: تيم ما خسته نبود، ارتفاع و ناهماهنگي روي بازي ما اثر مي‌گذارد. چند بازيكن‌مان را نداشتيم و بازيكنان در پست‌هاي غير تخصصي به ميدان رفتند. تيم حريف قدرت بيشتري داشت آنها سن بيشتري دارند و در اين سن و سال، اختلاف سه سال تاثيرگذار است و شايد اين علت آن باشد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان