arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶

چرا هیات مدیره پرسپولیس معرفی نمی‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با وجود وعده‌های متعدد وزارت ورزش و جوانان مبنی بر معرفی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

به‌ گزارش انتخاب به نقل از ‌ایسنا، با نزدیک شدن به فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران زمزمه‌هایی به گوش رسید مبنی بر این که وزارت ورزش و جوانان قصد تغییر در هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را دارد. در همان مقاطع صحبت از این شد که با پایان فصل شانزدهم، هیات مدیره جدید سرخابی‌های تهرانی معرفی می‌شوند تا این دو باشگاه با مدیریت جدید، فصل هفدهم را آغاز کند.

 از همان ابتدا وعده‌های وزارت ورزش و جوانان به آخر خرداد ماه رسید و عنوان شد نهایتا تا پایان بهار هیات مدیره جدید دو باشگاه پر طرفدار تهرانی معرفی می‌شود اما باز هم این وزارتخانه به وعده خود عمل نکرد و اعضای هیات مدیره دو باشگاه معرفی نشد.

البته با گذشت زمان در نهایت از سوی وزارت ورزش و جوانان، هیات مدیره آبی‌های تهرانی معرفی شدند اما باز هم قهرمان لیگ شانزدهم با اعضای نصف و نیمه هیات مدیره سابق به کارش ادامه‌ داد.

پس از معرفی هیات مدیره باشگاه استقلال عنوان شد که "به زودی" هیات مدیره پرسپولیس هم معرفی می‌شود اما همچنان این وعده به زودی محقق نشده است و کماکان باز هم وزارت ورزش و جوانان صحبت از این هفته‌ و هفته‌ آینده می‌کند.

در این بین بارها و بارها محمدرضا داورزنی در مصاحبه‌های مختلف وعده چند روز بعد را برای معرفی اعضای هیات مدیره پرسپولیس داد اما باز هم هیچ نامی از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی نشد تا باشگاه پر طرفدار تهرانی با مدیریت قبلی، فصل را آغاز کند.

حال که دو روز تا آغاز فصل هفدهم زمان باقی‌ مانده است، انتظار می‌رود که وزارت ورزش و جوانان در اقدامی شایسته پیش از آغاز لیگ، هیات مدیره جدید پرسپولیس را معرفی کند تا این باشگاه با مدیریت جدید فصل را آغاز کند چرا که اگر وزارت ورزش در میانه‌های فصل دست به تغییرات مدیریتی این باشگاه بزند، شاهد تلاطم‌های مدیریتی در بحبوحه لیگ در باشگاه پرسپولیس خواهیم بود و این موضوع آسیب زیادی به این باشگاه وارد می‌کند.
نظرات بینندگان