arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰

رضازاده: 220 ميليون خرج کرديم تا «علي حسيني» المپيکي شود

حسين رضازاده بسيار اميدوار است که سعيد علي حسيني پس از بازي هاي المپيک لندن بتواند در رقابت هاي وزنه برداري شرکت کند؛ چون مي گويد تاکنون فدراسيون و کميته ملي المپيک حداقل 220 ميليون تومان براي اين مسأله خرج کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسين رضازاده بسيار اميدوار است که سعيد علي حسيني پس از بازي هاي المپيک لندن بتواند در رقابت هاي وزنه برداري شرکت کند؛ چون مي گويد تاکنون فدراسيون و کميته ملي المپيک حداقل 220 ميليون تومان براي اين مسأله خرج کرده اند.

رئيس فدراسيون وزنه برداري ايران در اين رابطه به ايسنا، گفت: ما تلاشمان را کرديم که سعيد بتواند به رقابت هاي ورزشي برگردد. يک وکيل خوب داشتيم به نام آقاي عليپور و در سوئيس نيز با يک شرکت وکالتي بين المللي قرارداد بستيم تا آن ها کار دفاع از سعيد را بر عهده گيرند. تاکنون 220 ميليون تومان براي اين مسأله هزينه شده و پس از جلسه اي که در سوئيس داشتيم اميدوارم که مشکل علي حسيني حل شود. نظر وکلا در اين مورد مثبت است و فکر مي کنم حکم محروميت سعيد از مادام العمر به چهار سال کاهش پيدا کند. اگر اين اتفاق بيفتد او يک سال پس از المپيک لندن مي تواند وارد چرخه رقابت هاي وزنه برداري شود. البته رساندن محروميت او به چهار سال هدف ما نيست، هدف ما اين است که بتواند در المپيک لندن وزنه بزند.

رئيس فدراسيون وزنه برداري در مورد آخرين شرايط اردوي تيم ملي هم گفت: وضعيت وزنه برداران خيلي خوب است، اردوي چهار هفته اي که در زنجان داشتند به آن ها کمک کرده تا به رکوردهاي خوبي برسند. در زنجان 17 جوان، نوجوان و بزرگسال در اردو بودند. از لحاظ رکوردي واقعا شرايط خوب است. ما در سنگين وزن چهار وزنه بردار داريم که به غير از بهداد سليمي باقي نيز شرايط خوبي دارند. اما واقعا شرايط بهداد بسيار عالي است و من اميدوارم در مسابقات جهاني به راحتي 6 سهميه المپيک را بگيرد.
رضازاده در پاسخ به اين سؤال که آيا بهتر نبود رکوردهاي تمريني بهداد سليمي اعلام نشود تا رقيبان نسبت به وضعيت او مطلع نباشند؟ گفت: من هم با اين موضوع موافقم، وقتي خودم وزنه مي زدم به همه مي گفتم که رکوردهايم را اعلام نکنيد. من در تمرينات 270 کيلو مي زدم، اما اين خبر را اعلام نمي کرديم، چون باعث مي شد فشار زيادي بر من وارد شود. در مورد سليمي هم اين اعتقاد را داريم، نبايد رکوردهايش اعلام مي شد، اما او وزنه بردار قدرتمندي است و اگر آسيب نبيند شانس اول مدال طلاي المپيک است. رکوردهاي که او رسيده بسيار با ارزش است. 260 کيلوگرم در دو ضرب را من مي فهمم يعني چه. اميدوارم اين رکوردها را در مسابقه هاي جهاني و المپيک تکرار کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
0
2
بدترین ضربات رو همین رضا زاده و دایی به ورزش ما میزنن اونوقت جناب انتخاب ما توقع داریم انتقادات از این افراد منتشر بشه / اما در هر صورت من از صمیم قلب از شما و زحمات شما تشکر میکنم و امیدوارم در این شب گرامی و عزیز قدر خداوند شما رو از هر جهت مورد لطف خودش قرار بده خدا میدونه که قدرتمندا خیلی کم با مردم روراست بودن شما برادران فقط سعی کنین این کسانی رو که کامنت میزارن از هر جهت حفظ کنین و با عیال الله روراست باشین و با اونا سیاست بازی نکنین و قطعا خدا باشما خواهد بود . این برای انتشار نوشته نشده / ممنون
نظرات بینندگان