arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰

ظهور يک فرانسوي پرحاشيه در لاتزيو ؛ 18 خودرو در گاراژ «سيسه»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جبرئيل سيسه که ظاهرعجيب وغريبش از همان روز ورود او به فرودگاه شهر رم، توجه رسانه هاي ايتاليايي را به خود جلب کرده بود، اين روزها با افشاي حقايق جالبي درمورد زندگي شخصي اش، خود را به سوژه اول مطبوعات ورزشي ايتاليايي تبديل کرده است.

سيسه مهاجم فرانسوي لاتزيو مدعي است که فقط يک عدد خودرو «کيت» مخصوص رقابت هاي «سوپرکار» کم دارد تا کلکسيون خودروهاي خود را تکميل کند. بي دليل نيست که «ادي ريا» مربي لاتزيو مي گويد که ماشين لاتزيو به اندازه کافي خوب است و فقط بايد موتور آن را تست کرد. خبرنگاراني که از سالن کنفرانس مطبوعاتي اين تيم درمجموعه فورملو خارج مي شوند، در پارکينگ اختصاصي، متوجه پارک اختصاصي جبرئيل سيسه مي شوند.

سيسه رواني خودروهاي مهم وشناخته شده دنياست و خبرنگاران ايتاليايي مدتهاست که به اين حقيقت پي برده اند. ولي آنها هيچ گاه وخيم بودن اين بيماري سيسه را متوجه نشده بودند. مهاجم فرانسوي تاکنون 6 خودرو خود را از آتن به رم منتقل کرده است. البته او در انتخاب رنگ هاي ماشين هايش خيلي ابتکار وخلاقيت ندارد. 5 خودروي رنگ زغالي دارد ولي همه مي دانند که او چند سورپرايز ديگرهم براي هم تيمي هايش آماده کرده است.

سيسه 18 خودرو دراختيار دارد که بين آنها يک هامر، يک فورد ماستنگ ويک داج ون به چشم مي خورند. جالب اينجاست که سيسه در يکي از پربيننده ترين برنامه هاي شبکه تلويزيوني ام تي وي به نام «پيمپ ماي رايدر» هم که براي تعمير، ساخت و تغييرشکل دوباره ماشين هاي کهنه هستند، شرکت کرده است. درزمان حضورش درليورپول، خودرو داج سيسه، به يک «ون» مجهز وشيک تغيير شکل يافت و به صندلي ماساژ دهنده و امکانات ديگر مجهز شد. او دراين خودرو تمامي وسايل وابزار کافي براي پخش موسيقي با صداي وحشتناک در اختيار دارد.
روي صندلي هاي عقب ماشين دو بال فرشته طراحي شده اند که درواقع طرح تاتويي که سيسه روي کمرخود کشيده را تداعي مي کنند. سيسه اين علاقه بيش از حد خود به خودرو را به بيزينس تبديل کرده و به عنوان بهترين تبليغ کننده براي شرکت تاروس ريج ريسينگ که از ماه فوريه گذشته به عضويت آن درآمده، تبديل شده است.
سيسه همراه با يکي از طراحان مطرح خودرو در اروپا دراين شرکت همکاري مي کند. 18 خودرو سيسه در آتن درپارکينگي درمرکز ورزشي پاناتينايکوس پارک شده بودند. اما اوهميشه با خودرو بنتلي خود که رنگ آن هم زغالي است، به ورزشگاه پاناتينايکوس مي رفت. اين خودرو در سپتامبرسال 2010 در يک سانحه رانندگي با يک خودرو ديگر چيزي درحدود 300 هزاريورو خسارت مالي روي دست او گذاشت. در زمان حضور سيسه درليورپول، درآگوست 2004 او حتي تصادفي شديد با يک خودرو پليس داشت. مسلماً اگر او يک «کيت» که جايش در کلکسيون خودروهايش خالي است دراختيار داشت، از خطرامکان اين تصادف مطلع شده بود.
نظرات بینندگان