arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶

کرانچار: در نقل و انتقالات خوب عمل کردیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی کروات سپاهان گفت: چندین بازیکن خوب به جمع ما اضافه شده‌اند و امیدواریم زودتر با هم هماهنگ شوند.

به گزارش انتخاب،‌ زلاتکو کرانچار در نشست خبی پیش از دیدار سپاهان مقابل سایپا اظهار کرد: بازی فردا به دلیل اینکه چندین بازیکن خوب به ما اضافه شده‌اند به نظرم خوب خواهد بود. امیدوارم این بازیکنان جواب اعتماد ما را بدهند.
 
او با اشاره به اینکه دو بازیکن برزیلی به تیمش اضافه شده‌اند گفت: امیدواریم این بازیکنان آهسته آهسته با تیم ما هماهنگ شوند. هدف ما بهبهود کیفیت تیم در طول هفته‌های پیش رو است.

وی ادامه داد: سپاهان در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرد و گام های مناسبی برداشت و امیدوارم فردا در قدم اول با ارائه یک بازی زیبا راه خود را برای کسب قهرمانی و یا کسب سهمیه هموار کند.

کرانچار با اشاره به اینکه رافائل بازیکن برزیلی تنها ۵ روز است که به این تیم اضافه شده گفت: مروان حسین بازیکن عراقی ما از دو هفته دیگر به ما اضافه می‌شود و انتظار داریم این بازیکنان خود را به ما اثبات کنند. امیدوارم رافائل با تمرکز بالا در بازی فردا توانایی خود را نشان دهد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: به غیر از مروان که در بازی فردا حضور ندارد، میلاد سرلک، لی اولیویرا، و عارف غلامی دچار مصدومیت‌هایی هستند که امیدواریم با توجه به تشخیص کادر پزشکی بتوانند برای ما بازی کنند اما شاید هم در بازی فردا حضور نداشته باشند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان