arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶

میرسلیم: انگار عقل و درایت بر تصمیم‌گیری‌های اخیر آمریکا حاکم نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو حزب موتلفه معتقد است عقل و درایتی بر تصمیم‌گیری‌های اخیر آمریکا حاکم نیست.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سیدمصطفی میرسلیم در تبریز گفت: تحریم‌های جدید برای آمریکا مشکل‌ساز می‌شود. دولت و مجلس آمریکا با وضع تحریم‌های جدید اشتباه بزرگی مرتکب شدند. البته تحریم‌های آمریکا برای ما هم مشکل ایجاد می‌کند؛ چرا که علاقه‌مندیم با صلح و صمیمیت در دنیا زندگی کنیم.

وی ادامه داد: آمریکا می‌خواهد با تشدید فشارها ایران را به زانو دربیاورد؛ دریغ از این که ما مصیبت‌های بدتر از این را در دوران جنگ تحمیلی و تحریم‌های قبلی تحمل کرده و با افتخار سربلند بیرون آمده‌ایم. این بار هم شکست خواهند خورد. باید این مسئله‌ها را حل و فصل کنیم.

این فعال سیاسی با بیان این که فقط عنوان برخی از کشورها «کشور» است، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم اسرائیلی که این همه ظلم کرده است را کشور تلقی کنیم.

میرسلیم با اشاره به رویداد «تبریز ۲۰۱۸» عنوان کرد: این رویداد یک فرصت مغتنمی است که باید مسئولان آذربایجان‌ شرقی نهایت استفاده را از این موضوع بکنند؛ چرا که توسعه گردشگری می‌تواند بر رفع رکود حاکم بر جامعه و حل مشکلات صنایع کمک کند. همچنین باید با استفاده از ظرفیت‌های تبریز، فرهنگ اصیل ایرانی را به جهانیان نشان دهیم.

میرسلیم با بیان این که تبریز ۲۰۱۸ بهانه‌ای است تا مسئولان و مردم با همدلی، مشکلات اجتماعی حاکم بر تبریز همچون آلودگی هوا را رفع کنند، تصریح کرد: در مجموع می‌توان گفت که تبریز ۲۰۱۸ فرصتی است که تبعات اقتصادی مثبتی دارد و همچنین از نظر فرهنگی و اجتماعی هم تأثیرگذار است.
نظرات بینندگان