arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶

الفت مومنانه و مدبرانه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دیدارصمیمانه فرماندهان ارشد سپاه با رییس جمهور منتخب ملت در یکی از حماسی ترین انتخابات دنیا، حلاوت این حماسه ملی را به واسطه شکسته شدن خط القا اختلاف دوچندان کرد.
 
همه مومنان به انقلاب و دوستداران میهن و نطام ما از اینکه مدافعان  مرزهای میهن و انقلاب در کنار رِییس جمهور منتخب اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند شادمان شدند و نوید وحدت ملی همه دلسوزان کشور را به تصویر کشیدند، اینگونه ارتباط نزدیک بین ارکان نظام نشانگر انسجام،وحدت و همدلیست که دشمن را از ایجاد تشتت در جبهه انقلاب سلامی مایوس می کند.
 
رییس جمهور منتخب ما از مبلغان سرسخت و جان برکف انقلاب اسلامی بوده و هنوز ندای و اذابتلی ابراهیم او که پس از تشبیه مصایب بنیانگذار انقلاب در اوج خفقان طاغوت به ابراهیم و سپس معرفی او به نام "امام" خمینی درگوش نسل انقلاب طنین انداز است و از سویی دیگر ملت ما یاد سلحشوری های قهرمانان دفاع مقدس را از یاد نبرده است که چگونه ازکیان میهن مخلصانه دفاع کردند، همراهی و ارتباط نزدیک دولت و سپاه مایه یاس و ناامیدی برای دشمنان و دلگرمی وفاداران به این سرزمین خواهدبود.

( به قول مقام معظم رهبری نظام سیاسی یک مجموعه و منظومه است. قدرت سیاسی حاصل هماهنگی قدرت نرم و قدرت سخت است. هماهنگی نیروهای نظامی با دولت، سیاست خارجی کشور را پویا، مقتدر و برنده تر می سازد. از سوی دیگر هماهنگی و تبعیت نیروهای نظامی از نظام سیاسی و دولت برآمده از مردم، اعتبار ملی نظام سیاسی را بالا می برد و با هم افزایی دولت و نیروهای مسلح اقتدار کشور را در مقابل بیگانگان به تصویر می کشد.

بی تردید نصرت و رحمت خداوند شامل قومی است  که باهم متحد باشند. در آیین ما:
 متحد جان های شیران خداست   جان گرگان و سگان از هم جداست

دشمنان انقلاب و کشور باید بدانند فرزندان سلحشور میهن در کنار دولت منتخب مقاصد بزرگ ملت ایران را تحت هدایت های داهیانه ولایت فقیه پیش خواهند برد و همواره در صیانت ازانقلاب و مرزهای کشور خویش هم پیمان خواهندبود.
 
سیدشهاب الدین چاوشی - معاون سیاسی استانداری تهران