arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶

برخورد ۲۰۶ و کامیون دو کشته بر جای گذاشت/ حریق ساختمان مسکونی بر اثر نشت گاز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: زن و مردی جوان در حادثه برخورد ۲۰۶ با کامیون جان باختند.
 
به گزارش انتخاب، سید جلال ملکی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۲۲ و ۵۹ دقیقه شب گذشته، تصادف یک دستگاه خودرو ۲۰۶ و یک کامیون به نیرو‌های آتش نشان اطلاع داده شد. برای امدادرسانی در این حادثه، نیرو‌های ۲ ایستگاه سازمان در محل حاضر و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک مرد و یک زن در خودرو ۲۰۶ محبوس شده بودند و آتش نشان‌ها عملیات ر‌ها سازی را در دستور کار قرار دادند.

ملکی با اعلام مرگ دو فرد محبوس شده در خودرو ۲۰۶ گفت: پس از خارج کردن سرنشینان محبوس از درون خودرو، مشخص شد که هر دو این افراد جان خود را از دست داده اند.

وی همچنین با اعلام حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه گفت: ساعت ۲۲ و ۵۸ دقیقه، حادثه آتش سوزی و انفجار در یک واحد مسکونی واقع در خیابان دکتر هوشیار، خیابان محمدخان به نیرو‌های سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص وضعیت محل حادثه تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان ۳ طبقه بود که طبقه اول آن که وسعتی ۵۰ متری داشت دچار حریق شده بود.
 
وی از مصدوم شدن ۳ تن در این حادثه خبرداد و خاطرنشان کرد: دو مرد جوان و یک زن ۷۵ ساله در این حادثه دچار سوختگی شده و تحویل عوامل اورژانس شدند.
 
به گفته ملکی پس از بررسی‌های کارشناسان سازمان آتش نشانی، علت حریق نشت گاز شهری اعلام شد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان