arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶

برانکو: تاکنون حاشیه‌ای از طارمی و مسلمان ندیده‌ام

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش کار سختی مقابل تراکتورسازی خواهد داشت چرا که این تیم مربیان و بازیکنان بسیار خوبی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش کار سختی مقابل تراکتورسازی خواهد داشت چرا که این تیم مربیان و بازیکنان بسیار خوبی دارد.

به گزارش انتخاب، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین عصر امروز تیمش که به برگزاری بازی درون تیمی اختصاص یافت در جمع خبرنگاران درباره دیدار با تراکتورسازی از هفته دوم لیگ برتر، اظهار کرد: معتقدم تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است. آنها به تازگی دو مربی خوب را جذب کردند. یحیی گل‌محمدی تیم بسیار خوبی را در ذوب‌آهن ساخته بود و در چند سال اخیر هم بین سه چهار تیم اول بوده و توانسته قهرمان سوپر جام شود. شاید چند بازیکن از این تیم رفته باشند اما فکر می‌کنم بازیکنانی مانند ابراهیمی، حاتمی، شریفی، نوری، ایران پوریان، دهنوی و ... بسیار خوب هستند. بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان را دیدم. باید با پنج اختلاف گل این تیم را شکست می‌دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز تاسف از شکست تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان، گفت: آنها تیم برتری بودند و می‌توانستند پیروز شوند. از طرفی ما یک دیدار سنتی مقابل این تیم برگزار می‌کنیم که برای هواداران اهمیت دارد و بازی خیلی سختی را خواهیم داشت.

وی درباره غایبان و محرومان تیمش، گفت: سیدجلال حسینی را به دلیل مصدومیت و علی علیپور را به دلیل محرومیت در دیدار مقابل تراکتور در اختیار نخواهیم داشت. حسینی در دیدار با فولاد خوزستان روی نیمکت ما بود و این موضوع برای ما بسیار ارزشمند است. او در زمین بازیکن بسیار مهمی است و کمک بزرگی به ما می‌کند.

برانکو در واکنش به اینکه آیا حضور سیدجلال حسینی روی نیمکت پرسپولیس در دیدار با فولاد خوزستان پس از گذشت ۱۵ دقیقه از بازی به خاطر روحیه دادن به بازیکنان است، اظهار کرد: از حسینی خواسته بودند که در برنامه تلویزیونی حاضر شود و من با توجه به اینکه نمی‌توانست برای تیم‌مان بازی کند این اجازه را دادم تا بعد از اینکه کارش در تلویزیون تمام شد به سرعت در ترکیب تیم‌مان حضور داشته باشد چون او رهبر و کاپیتان تیم است و بازیکنان احترام زیادی برای او قائل هستند. حضور او برای ما بسیار مفید است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره خرید بازیکن ۲۶ میلیاردی توسط باشگاه الاهلی عربستان برای دیدار با این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ما می‌دانیم که تیم‌های الاهلی و الهلال عربستان و العین امارات می‌توانند بازیکن ۱۰ میلیون دلاری بخرند اما ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. به انگیزه و شوق بازیکنان اعتقاد داریم و می‌دانیم می‌توانند حریف را شکست دهند. نشان دادیم در مرحله گروهی می‌توانیم مقابل سوپر استارها هم بازی کنیم و الان هم می‌توانیم آن را نشان دهیم. العین بازیکن ۱۰ میلیون دلاری از یونان خریده است. الاهلی و الهلال عربستان بازیکنانی را به این ترتیب خریدند. این سرنوشت ماست اما خیلی خوب است که بدانند چه تفاوتی میان نتایج تیم ما و تیم آنها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

وی درباره اینکه چه برنامه‌ای برای تعطیلات لیگ برتر در آستانه دیدار برگشت مقابل الاهلی عربستان دارد، گفت: این برنامه به هیچ وجه برای ما خوب نیست. نه تنها تیم اماراتی بلکه هیچ تیم دیگری در دنیا این برنامه را دوست ندارد چون روند مسابقه این تیم‌ها قطع می‌شود البته این برنامه جزو فیفادی است و تیم‌هایی مانند پرسپولیس که بازیکن ملی‌پوش دارند وقتی بازیکنان خود را از تیم ملی می‌گیرند دچار مشکل می‌شوند. نه تنها پرسپولیس بلکه چلسی و رئال هم دچار مشکل می‌شوند. گروهی که در تیم حضور دارند کارها را پیش می‌برند و به تیم ملی نمی‌روند. با آنها کار می‌کنیم و اردویی را نخواهیم داشت.

برانکو درباره مطالب منتشر شده در روزنامه مبنی بر اینکه طارمی و مسلمان برای این تیم حاشیه درست می‌کنند و سال آینده در ترکیب این تیم نخواهند بود،‌ گفت: شما در تمرین حضور داشتید، نظر شما درباره این مطلب چیست؟ ما تمرین را باز می‌گذاریم و هیچ چیز پنهانی نداریم. من اگر بخواهم به حرف روزنامه‌ها تکیه می‌کنم مساله طور دیگری می‌شود. من چنین چیزی را تاکنون ندیده‌ام. بهترین داور تماشاگران هستند و آنها ارزیابی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود امشب به عنوان برترین مربی فصل گذشته فوتبال ایران انتخاب می‌شود، اظهار کرد: روز گذشته شنیدم که مراسم برترین‌ها امشب برگزار می‌شود و من، دایی و منصوریان نامزدهای برترین مربی هستیم، نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه پنجشنبه هفته گذشته اعلام شد این تیم دیدار دوستانه را مقابل ایران جوان بوشهر خواهد داشت اما برگزاری این دیدار را روز گذشته به برانکو اطلاع دادند، گفت: کریم باقری برای بازی این تیم صحبت کرده بود اما آنها عذرخواهی کردند و گفتند نمی‌توانند در این بازی حاضر شوند. بعد از انصراف آنها ما برنامه کاری خودمان را تحویل دادیم. روز گذشته از ما پرسیدند که آیا می‌توانیم این بازی را برگزار کنیم که در پاسخ گفتم این کار میسر نیست چرا که برنامه تمرین صبح ما آماده شده و نمی‌توانم آن را تغییر بدهم و دیدید که صبح تمرین فشرده‌ای داشتیم و نخواستم مقابل این تیم بازی کنیم. هفته آینده روز یکشنبه دیداری را با تیم سیدمحمد علوی شاگرد سابقم بازی می‌کنیم که در لیگ دسته دو حضور دارد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان