arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶

مایک پنس: امیدوارم روسیه پس از تحریم‌ها، حمایتش از ایران را متوقف کند

معاون رئیس‌جمهور آمریکا که به استونی سفر کرده در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد تحریم‌های اخیر علیه روسیه بتواند به توقف حمایت این کشور از ایران منجر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون رئیس‌جمهور آمریکا که به استونی سفر کرده در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد تحریم‌های اخیر علیه روسیه بتواند به توقف حمایت این کشور از ایران منجر شود.

به گزارش انتخاب، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه ابراز امیدواری کرد تحریم‌های جدیداً وضع‌شده علیه روسیه بتواند این کشور را به تغییر رفتار در زمینه اوکراین و توقف حمایت از ایران و کره شمالی وادار کند.

به گزراش «سی‌ان‌ان»، «پنس» که به استونی سفر کرده درباره تأثیر تحریم‌های اخیر علیه روسیه، گفت: «ترامپ و من بسیار امیدوار هستیم که شاهد رفتار متفاوتی از دولت روسیه در زمینه اوکراین و حمایت از رژیم‌های یاغی مانند ایران و کره شمالی باشیم.»

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گفت: «کماکان معتقدیم که اگر روسیه رفتارش را تغییر دهد، روابط ما می‌تواند خوب شود  و منافع ما در هر دو کشور و منافع ما در زمینه صلح و ثبات در این منطقه و سراسر جهان بهبود خواهد یافت.»

پنس در بخش دیگری از اظهاراتش در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید تنش‌ها میان آمریکا و کره شمالی گفت که واشنگتن برای منزوی کردن هر چه بیشتر کره شمالی تلاش خواهد کرد.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «تداوم اقدامات تحریک‌آمیز رژیم یاغی کره شمالی غیرقابل قبول است و ایالات متحده آمریکا قصد دارد حمایت کشورهای سراسر منطقه و جهان را برای منزوی کردن بیشتر کره شمالی از لحاظ اقتصادی و دیپلماتیک، جلب کند.»
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان