arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

توقف استقلال در اولین بازی خانگی/ آبی‌ها تنها تیم بدون گل زده

تیم های فوتبال استقلال تهران و خوزستان در هفته دوم لیگ به تساوی بدون گل رسیدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم های فوتبال استقلال تهران و خوزستان در هفته دوم لیگ به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش انتخاب، تیم های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان از ساعت ۲۱ امروز (جمعه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال با قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. شاگردان علی منصوریان در پایان بازی مقابل حریف خود به تساوی بدون گل رسیدند.

نیمه نخست:

استقلال تهران بازی را بهتر از اهوازی‌ها آغاز کرده و تا پانزده دقیقه ابتدایی بازی، مالک توپ و میدان بود اما اولین موقعیت جدی آبی پوشان در دقیقه ۱۶ به وجود آمد. جایی که پاس زکی پور، مهاجم استقلال را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما دروازه‌بان استقلال خوزستان زودتر از علی قربانی به توپ رسید.

در دقیقه ۱۷ نیز اولین موقعیت جدی استقلال خوزستان خلق شد و ضربه ایستگاهی میثم دورقی با فاصله اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

نورافکن بازیکن جوان آبی پوشان پایتخت در این بازی دو موقعیت پیاپی از دست داد. این بازیکن در دقیقه ۲۱ می‌توانست از روی توپ ارسالی، تیمش را به گل برساند اما دیر به توپ رسید. شوت زمینی نورافکن یک دقیقه بعد نیز با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

جابر انصاری در دقیقه ۲۹ با شوتی محکم، توپ را از خط دروازه حریف عبور داد اما قبل از آن، داور آفساید گرفته بود و گل نیز مردود اعلام شد.

استقلالی‌ها در دقایق پایانی به شدت به داور بازی اعتراض داشته و معتقد بودند، بازیکن حریف روی بازیکن استقلال در محوطه جریمه خطا کرده و باید پنالتی گرفته شود.

نیمه دوم:

شاگردان منصوریان، نیمه دوم را هم بهتر از حریف خود آغاز کرده و مالکیت توپ و میدان را در دست گرفتند. به دنبال این موضوع، چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد شد اما راه به جایی نبرد.

از اتفاقات مهم این نیمه می‌توان به درخشش مهدی قائدی بازیکن جوان و ریزنقش استقلال و اولین حضور مجتبی جباری در ترکیب تیمش اشاره کرد.

بهترین موقعیت آبی پوشان در دقیقه ۷۱ توسط جابر انصاری از دست رفت و او نتوانست توپ ارسالی قائدی را در دهانه دروازه تبدیل به گل کند. علی قربانی نیز در دقیقه ۸۱ سانتر ارسالی دقیق زکی‌پور را با بی دقتی از کنار دروازه با ضربه سر به بیرون فرستاد.

ترکیب استقلال تهران: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، روزبه چشمی، امید نورافکن، جباروف، داریوش شجاعیان، جابر انصاری و علی قربانی

ترکیب استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی،  ابوالفضل علایی، موسی کولیبالی، علیرضا زندوی، میثم دورقی، حکیم نصاری، حسین بهرامی، سعید زارع، رضا کرملاچعب و حسین صادقی
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان