arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۰

تجاوز جنسی رییس صندوق بین المللی پول ساختگی بود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از گذشت ماهها از جنجال خبری تجاوز جنسی رییس صندوق بین المللی پول كه گفته می شد از سوی ساركوزی رییس جمهور فرانسه كه رقیب وی در انتخابات بعدی می باشد طراحی شده بود دادستان نیویورك به ساختگی بودن این پرونده اعتراف كرد.

دادستان نیویورك سایروس ونس جونیور، اظهارداشت كه تصمیم گرفته است پرونده دومینیك استراوس كان، مدیرعامل پیشین صندوق بین المللی پول، كه متهم به تجاوز به «نفیساتو دیالو» نظافتچی هتلی دراین شهر شده بود، را مختومه اعلام كند.

اندكی پیش از این اظهارات، دادستان نیویورك، شاكی این پرونده، «نفیساتو دیالو» را درهمراهی وكیلش به دفتر خود احضار كرد، و دلایل تصمیم خود را به آنان ابلاغ كرد. پس از آن كه اعتبارِ اظهارات این زن كه دومینیك استراوس كان را متهم به تجاوز جنسی كرده بود، زیر سوأل قرار گرفت و مطبوعات آمریكا از دروغ‌های وی پرده برداشتند، شانس پیروزی دادستان نیویورك در محكوم كردن مدیرعامل پیشین صندوق بین المللی پول نیز كاهش یافت.

به نوشته روزنامه‌های نیویورك، قاضی دادگاه روز سه شنبه پس از بررسی این تصمیم دادستان، پرونده دومینیك استراوس كان را رسمأ خواهد بست، و اورا از همه اتهامات وارده مبرا خواهد دانست.

نظرات بینندگان