arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۰

برزيل جانشين «کاکا » را پيدا کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هت تريک اسوالدو مقابل پرتغال در فينال جام جهاني زير 20 سال، برزيل را پس از ناکامي تيمهاي بزرگسال اين کشور در جام جهاني و کوپا آمريکا، به آينده اميدوار کرد.

آخرين ضربه مهلک او در فاصله 9 دقيقه به پايان وقتهاي اضافه زمينه را براي پيروزي 3 - 2 برزيل برابر حريفش فراهم کرد.

 اسکار دوس سانتوس امبوئابا جونيور، متولد سال 1991 ميلادي، پدر يک فرزند 3 ماهه است که در جام جهاني کلمبيا هيچ فشاري را روي خود احساس نمي کرد.

در 13 سالگي، همه او را با کاکا مقايسه مي کردند. او اهل سائوپوئولو است و پوست روشني دارد و تکنيکي کاملاً مشابه هافبک برزيلي رئال مادريد دارد.

اما افراد کمي متوجه نبوغ اسکار شدند. مسؤولان اينترناسيونال که تا سال 2015 با او قرارداد دارند، معتقدند که فعلاً شرايط انتقال او به تيمهاي مطرح اروپايي مهيا نيست.

او حتي در اين باشگاه بازيهاي کمي انجام داده و اغلب اوقات روي نيمکت نشسته است. البته اين سياستي بود که در مورد پاتو هم اعمال شده بود تا او بهتر و سالم تر رشد کند. اسکار آينده مشخصي ندارد.

حتي پست او در زمين بازي معين نيست. او مي تواند در خط مياني، در نقش بازيگردان، پشت سر مهاجمان و همه جاي ديگر بازي کند. اما آنهايي که او را مي شناسند، درمورد آينده وي حاضر به شرط بندي هستند و معتقدند، هم تيمي هاي او مي توانند با خونسردي کامل توپ را در حساس ترين بخشهاي مسابقه در اختيار او قرار دهند.

او همان مسيري که نيمار و گانسو رفته را طي مي کند و بارسلونا مي تواند يک خانه مطمئن تر را در اختيار او قراردهد بخصوص که او از حالا نام خود را به عنوان تنها بازيکني که توانسته در فينال رقابتهاي جام جهاني زير 20 سال سه گل به تنهايي وارد دروازه حريفش کند، درتاريخ اين رشته ورزشي ثبت کرده است.
نظرات بینندگان