arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۷ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۰

ارتباط با مردم به شیوه قرن بیست و یكمی آقایان!

بعد از اظهارات چندی پیش آقای احمدی نژاد مبنی بر ارتباط بسیار نزدیك مردم با نهاد رسایت جمهوری، نویسنده وبلاگ بچه های مسجد كه یكی از هواداران وی می باشد، در یادداشتی مشاهدات خود از مراجعه به نهاد ریاست جمهوری را تشریح كرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بعد از اظهارات چندی پیش آقای احمدی نژاد مبنی بر ارتباط بسیار نزدیك مردم با نهاد رسایت جمهوری، نویسنده وبلاگ بچه های مسجد كه یكی از هواداران وی می باشد، در یادداشتی مشاهدات خود از مراجعه به نهاد ریاست جمهوری را تشریح كرده است.

به گزارش خبرنگار «آینده»، وی می نویسد: دو روز پیش برای رساندن نامه ای از یك دوست به نهاد ریاست جمهوری رفتم. بعد از پرس و جو قسمت دریافت نامه های مردمی را به من نشان دادند. جوانی با ظاهر حزب اللهی، دم در پشت میزی نشسته بود و با لحن تندی با مردمی كه هر یك نامه ای در دستشان بود صحبت می كرد. البته سرش شلوغ بود، اما نه آن قدر كه چنان لحنی را توجیه كند.

به یكی می گفت:

-این چیست؟

طرف كه گویا شهرستانی بود می گفت:

-نامه.

-درباره چیست؟ موضوعش چیست؟

-درد دل است.

نامه را به سرعت از دستش می گرفت و نگاهی می كرد.

به یكی می گفت برو فلان اتاق ، به یكی می گفت برو پیش فلان خانم و به بقیه هم می گفت برو پست. گفتم:

-این نامه یك بنده خدایی است كه ارتقای پستش عقب افتاده..

-خودش كو؟

-نیامده.

-ببر بده پست. بچه ها پیگیری می كنند.

رفتم به طرف پست و باید از یك نگهبان هم رد می شدم. در پست پاكت نامه ای به من دادند و نامه را با نوشتن آدرس نهاد ریاست جمهوری پست سفارشی كردم. یعنی نامه را برای رساندن به جایی در بیست قدمی  پست كردم و هزار و دویست تومان هم دادم. مامور پست گفت تا فردا می رسد! بقیه مردم را دیدم كه آنها هم برای احتیاط پست سفارشی می كردند. انتظار هر عاقلی آن است كه در چنین جایی نامه ها را بگیرند و شماره كنند و شماره نامه را جهت پیگیری به مردم بدهند نه اینكه به پست حواله دهند. طرف حضوری تا ریاست جمهوری نیامده كه نامه را پست كند. اگر اینگونه بود از همان شهرستانش پست می كرد و حالا نتیجه گیری:

حضرات محبان دكتر! مگر وجهه اصلی رئیس جمهور چیزی جز ارتباط با مردم است كه این گونه عمل می شود؟ وقتی چیزی كه وجهه كار دكتر است را فلان افرادی كه احتمالا از مریدان اویند، این گونه اداره می كنند، آیا به وجهه او ضربه نمی خورد؟ واقعا تصور می كنید گشت ارشاد به او ضربه زده یا این چیزهای پیش پاافتاده كه شما و جناب مهدس تئوریسین بادرایت از نظر دور می دارید؟ اینكه دیگر توطئه اقتدارگرایان و رانت خواران نیست؟ جوانی از قماش اعوان و انصار دكتر دم در نشسته و اینگونه با مردم برخورد می كند و جوانانی از جنس او این سیستم احمقانه را طراحی كرده اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
0
0
کاملا موافقم .با من نیز همین برخورد شد.پیشنهاد میکنم یه سری هم ساختمانی که مخصوص تهرانی هاست بزنید
(سامد) حرف و شعار بسیار ،عمل نیم مثقال!
نظرات بینندگان