arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۰

سید احمد خاتمی : تیغ تهاجم فرهنگی دشمنان به سنگ خورد

اگر نمونه عینی را می‌خواهید به تخریب‌هایی که از سوی خارجی‌ها و برخی داخلی‌ها علیه ولایت می‌شود نگاه کنید، اما هر روز که می‌گذرد بر محبوبیت نایب عام امام زمان(عج) مقام معظم رهبری افزوده می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر نوشت:

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در مراسم احیا نشان می‌دهد که تیغ تهاجم فرهنگی دشمنان به سنگ خورده است.

سید احمد خاتمی در مراسم لیالی قدر که با حضور هزاران نفر از مشتاقان اهل بیت(ع) در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه (س) و صحن‌ها و خیابان‌های اطراف حرم برگزار شد، با بیان اینکه دنیا و آخرتمان با خدا رقم می‌خورد اظهار داشت: نگاه به ظواهر نادرست برخی افراد نکنید، اکثریت مردم کشورمان خدایی هستند.

وی با بیان اینکه هر وقت مشکلی داریم باید زیاد استغفار کنیم، گفت: فردی به محضر امام حسن(ع) رفت و گفت: وضع من بسیار خوب است ولی بچه‌دار نمی‌شویم، ذکری به من یاد بده که دارای فرزند شوم. امام حسن هم به وی فرمود: بر تو باد به استغفار.

وی ادامه داد: این شخص گاهی اوقات هر روز 700 بار استغفار می‌کرد و خداوند 10 فرزند پسر به او عطا کرد.

وی با اشاره به محبت زیاد مردم به امام خمینی(ره) تصریح کرد: بیش از 20 سال از ارتحال جانگداز امام خمینی(ره) گذشته است اما همچنان نام امام در نزد مردم، محبوب‌ترین نام‌هاست.

خاتمی گفت: اگر نمونه عینی را می‌خواهید به تخریب‌هایی که از سوی خارجی‌ها و برخی داخلی‌ها علیه ولایت می‌شود نگاه کنید، اما هر روز که می‌گذرد بر محبوبیت نایب عام امام زمان(عج) مقام معظم رهبری افزوده می‌شود.
نظرات بینندگان