arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۰

گاردین:مشایی سارا شورد را آزاد كرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صراط نیوز نوشت :‌ روزنامه گاردین در خبری پیرامون محكومیت جاسوسان آمریكایی مدعی شد: بعضی از تحلیلگران معتقدند سارا شورد با پادرمیانی مشایی رئیس دفتر رییس جمهور، آزاد شده است.

گاردین حكم صادره در حق این جاسوسان را مقابله به مثل ایران با گزارش هفته قبل وزارت خارجه آمریكا كه در آن اصلی ترین دولت حامی تروریسم معرفی شده است ،دانست.

این روزنامه انگلیسی همچنین افزود: در خلال محاكمه این سه جاسوس بعضی از سایتهای محافظه كار نزدیك به رژیم موضوع شهرزاد میر قلی خان ایرانی در بند در زندانهای آمریكا را مورد توجه قرار داده و پیشنهاد كردند كه مقامات مسئول ایران می توانند برای پیگیری آزادی میرقلی خان از این آمریكائیها استفاده كنند.

گاردین در ادامه مدعی شد، مسعود شفیعی وكیل ایرانی این سه آمریكایی در مصاحبه با یك ایستگاه رادیویی فارسی زبان ،اتهام جاسوسی علیه این سه آمریكایی را بی مبنا خوانده و اعلام كرده است كه علیه حكم صادره اعتراض خواهد كرد.

گاردین همچنین اظهارت قابل تامل برخی از مسوولین سیاسی كشور كه در هفته های اخیر از امكان آزادی این جاسوسان خبر داده بودند و نتایج دادگاه مبنی بر محكومیت فتال و بایر به هشت سال زندان را دلیلی بر شكاف بین دولت و دستگاه قضایی دانست.
نظرات بینندگان