arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۰

تهدید عجیب دولت: اگر مجلس برای افزایش تعطیلی عید فطر فکری نکند، خودمان دست به کار می شویم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امیدواریم افزایش تعطیلی عید فطر در مجلس نهایی شود اما اگر اینگونه نشود دولت خود فكری خواهد كرد.

 به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور كه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو می‌كرد درخصوص برنامه‌های اعضای كابینه به مناسبت هفته دولت، گفت: ‌حضور در مجامع مختلف مردمی همچون نمازجمعه و گفت‌وگو با مردم و ارائه گزارش و رسیدگی به مشكلات مردم از جمله برنامه‌های هیئت دولت در این هفته است.

 وی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال اظهار داشت:‌ با توجه به تحولات منطقه و بیداری اسلامی روز قدس امسال از ویژگی ‌فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: معتقدیم روز قدس یكی از عوامل بیداری اسلامی است. از سی و چند سال پیش كه امام خمینی‌(ره) روز جهانی قدس را اعلام كردند، عاملی شد برای احیای موضوع فلسطین و مقاومت اسلامی در منطقه كه بعد از این اعلام شاهد این اتفاق بودیم و امروز مسئله قدس و فلسطین یك مسئله جهانی و اصلی در همه جهان اسلام شده است و جمهوری اسلامی ایران نیز پرچمدار آن است.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی با بیان اینكه جمهوری اسلامی ایران همیشه روز قدس را زنده نگه داشته است، گفت كه امسال هم طبق فرمایشان مقام معظم رهبری روز قدس را جدی‌تر از گذشته برگزار خواهیم كرد و در این روز با حضور خود از بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی حمایت می‌كنیم. اعضای دولت نیز در این روز در كنار ملت حضور پر رنگی خواهند داشت.

 وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینكه افزایش تعطیلی عید فطر به كجا رسید، تصریح كرد: این موضوع در كمیسیون‌های تخصصی مجلس تصویب شدهو الان در دستور هفتگی مجلس قرار دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در این زمینه یادآور شد: بحث رسیدگی به لایجه گمرك در مجلس به طول انجامید كه این موضوع باعث شد، رسیدگی به لایحه افزایش تعطیلی عید فطر به تأخیر بیفتد اما علی‌القاعده هفته آینده یكشنبه اگر این موضوع در دستور كار مجلسی‌ها قرار گیرد، امیدواریم كه نهایی شود اما اگر اینگونه نباشد، دولت خود برای افزایش تعطیلی عیدفطر فكری خواهد كرد.

نظرات بینندگان