arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

بطحایی: از زوایای پیداوپنهان آموزش‌وپرورش شناخت کافی و لازم دارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: حضورم در آموزش و پرورش از معلمی تا معاونت وزیر باعث شده در شرایطی خود را در معرض انتخاب نمایندگان قرار دهم که اندوخته‌هایم سبب شده از زوایای پیدا و پنهان نظام آموزشی شناخت داشته باشم.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سیدمحمد بطحایی که به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت دوازدهم به مجلس معرفی شده است، در تشریح برنامه های خود گفت:‌ حرکت در جهت چشم اندازهای جامعه اسلامی و تحقق خواسته های مقام معظم رهبری از یک سو و کمبود منابع از سوی دیگر نیازمند قرارگرفتن نیاز آموزش و پرورش کشور در اولویت اصلی نظام است.

وی افزود:‌ علی رغم همه مشکلات ما معلمان و مدیران آموزش و پرورش به فرهنگ امید و معجزه‌ی باور عمیقا معتقدیم و عزم خود و همکارانمان را در پیمودن راهی که آینده آن روشن بوده است راسخ می دانیم. آموزش و پرورش زیربنای کلیدی توسعه پایدار و مهمترین بستر تولید سرمایه انسانی در کشور است و اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و اقتصاد مقاومتی و نقشه جامع علمی کشور نیازمند آموزش و پرورش پویا و فعال است و عمیقا باور داریم معلمان صبور، نجیب و زحمت کش کلیدی ترین رکن آموزشی اند.
نظرات بینندگان