arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۰

مايلي کهن به دنبال صندلي استيلي بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کرماني مقدم بازيکن سابق پرسپوليس يکي ديگر از چهره هايي است که به ميان دعواي قرمزها با يکديگرمي آيد. همانطور که مي دانيد پرسپوليسي ها در چند صباح گذشته مدام با يکديگر سر جنگ داشتند از حميد استيلي، علي دايي، محمد مايلي کهن، افشين پيرواني و غيره. کرماني مقدم اما در حمايت از حميد استيلي و عليه محمد مايلي کهن حرف زده و مديرفني سابق پرسپوليس را به طمع سرمربيگري متهم کرده است.
گمان مي کنم مايلي کهن با مطرح کردن و بيان چنين مسائلي خواهان شکست اين تيم در مقابل نفت آبادان است تا با فشار هواداران روي کادرفني ،استيلي مجبور به استعفا شود و به عنوان جانشين استيلي سرمربي تيم پرسپوليس باشد.
کرماني مقدم خاطرنشان کرد: اين مسأله که مدير فني بدون هماهنگي و با سرمربي تيم، سرزمين برود و بازيکنان را تمرين دهد امري نادر است که مي توان گفت اين مسأله هم فقط در فوتبال ايران اتفاق مي افتد. پرسپوليس نياز به آرامش و حمايت دارد و هميشه در رسانه ها و در محافل ورزش صحبت از فرصت دادن به مربيان جوان مي شود ولي متاسفانه زماني که يک مربي جوان هدايت يک تيم را برعهده مي گيرد به جاي حمايت، دنبال فرصت هستيم تا مربي جوان را از ميدان خارج کنيم.
پيشکسوت پرسپوليس تصريح کرد: تيم پرسپوليس در اين فصل نسبت به سال گذشته از ابزارها و شرايط بهتري برخوردار است و اگر حاشيه هاي تيم کم شود ،پرسپوليس به دوران اوجش باز مي گردد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
م.ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
0
1
اين يه قلم را با اقاي كرماني مقدم موافقم.
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
0
غلط كردي كرماني مقدم دروغگو
نظرات بینندگان