arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

کشف کالاهای قاچاق 70 میلیارد ریالی در غرب استان تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

به گزارش انتخاب، سردار خانچرلی با اعلام این خبر گفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا توسط پلیس آگاهی طی دو روز گذشته در اسلامشهر به مرحله اجرا در آمد. همچنین در این مدت بیش از 700 سوله و انبار در شهرستان اسلامشهر مورد بازدید و بازرسی قرار گرفته که از مجموع این بازدیدها انواع کالاهای قاچاق که عمدتا پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد خوراکی حیوانات بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بیش از 70 میلیارد ریال برآورد شده، افزود: این کالاها از مناطق غربی و جنوبی وارد و قاچاقچیان قصد فروش آن در استان تهران را داشتند که با هوشیاری پلیس موفق به این کار نشدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در این عملیات ها پلیس 16 نفر را به عنوان قاچاقچی کالاهای غیر گمرکی دستگیر و محل انبارها پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار خانچرلی در پایان گفت: اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در تمامی شهرستان های غرب استان تهران در دستور کار بوده و این طرح ها ادامه دار خواهد بود و با توجه به این که قاچاق کالا موجب از بین رفتن تولیدات داخلی شده و به سلامت جامعه آسیب می رساند، پلیس با قاچاقچیان و قانون شکنان به شدت برخورد خواهد کرد.
نظرات بینندگان