arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

یوسین بولت مدارک مربوط به آسیب دیدگی خود را منتشر کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یوسین بولت در اعتراض به اتهاماتی که مدعی نمایشی بودن آسیب‌دیدگی‌ او شده بود، مدارک مربوط به آسیب دیدگی خود را نشان داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت  Inside the games، یوسین بولت، دارنده هشت مدال طلای المپیک تایید کرد که در زمان بازی‌های قهرمانی جهان امسال آسیب‌دیدگی‌ داشته است.

اعتراضاتی به بولت شده و افرادی مدعی شده بودند که او آسیب‌دیدگی‌ نداشته است.

پزشک تیم جامائیکا پیش از این اعلام کرده بود که بولت قبل از مسابقه چهار در ۱۰۰ متر جهانی از ناحیه همسترینگ آسیب‌دیدگی‌ داشته است.

بولت اسکن مدارکش را در توییتر منتشر کرد و اعلام کرد که با این آسیب‌دیدگی‌ نیاز به سه ماه استراحت دارد. بولت چندی بعد این پست را پاک کرد.

بولت و پزشکان تیمش مسئولان برگزاری مسابقات جهانی لندن را نیز محکوم کردند. آنها به برگزاری مراسم اهدای مدال پیش از این مسابقه اعتراض کردند و اعلام کردند که این کار باعث سرد شدن بدن دوندگان شده است.

بولت گفت‌: متاسفانه بخشی از همسترینگ پای چپ من پاره شده است. من معمولا گزارش‌های پزشکی خود را منتشر نمی‌کنم اما بسیاری شک داشتند که آیا من واقعا مصدوم بوده‌ام یا خیر؟ من هیچ وقت طرفداران خود را فریب نداده‌ام. تنها هدف من در مسابقات قهرمانی جهان امسال این بود که برای آخرین بار برای هوادارانم بدوم. از کسانی که همچنان من را حمایت کردند تشکر می‌کنم.

بولت به دلیل آسیب‌دیدگی‌ همسترینگ در مسابقه فوتبال منچستریونایتد نیز حاضر نخواهد شد. او پیش از این اعلام کرده بود که در این بازی شرکت می‌کند.
نظرات بینندگان