arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

نظر مونسان درباره علت معرفی وزیر پیشنهادی ارتباطات

حوزه مخابرات و زیر ساخت از فناوری های نو محسوب میشود و در دنیا عموما جوانان متصدی این حوزه هستند و مهندس آذری جهرمی نیز از چهره های موفق کشور در حوزه آی سی تی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مونسان در خصوص علت معرفی آذری جهرمی برای وزارت ارتباطات ابراز داشت: حوزه مخابرات و زیر ساخت از فناوری های نو محسوب میشود و در دنیا عموما جوانان متصدی این حوزه هستند و مهندس آذری جهرمی نیز از چهره های موفق کشور در حوزه آی سی تی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون رئیس جمهور  در خصوص حضور جوانان در کابینه دوازدهم گفت: دولت و شخص دکتر روحانی همانطور که در ایام انتخابات به ضرورت حضور جوانان در مسئولیت های کلان تاکید داشتند، برای تحقق این وعده گام های عملی را برداشته اند.

مونسان درخصوص علت معرفی آذری جهرمی برای وزارت ارتباطات ابراز داشت: حوزه مخابرات و زیر ساخت از فناوری های نو محسوب میشود و در دنیا عموما جوانان متصدی این حوزه هستند و مهندس آذری جهرمی نیز از چهره های موفق کشور در حوزه آی سی تی است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: برای توسعه و جهش در کشور باید به جوانان متخصص اعتماد کنیم.

معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که در مسئولیت جدیدش تا چه میزان از جوانان استفاده خواهد کرد، گفت: همانطور که ریاست محترم جمهور هم تاکید کردند، سیاست دولت استفاده از ظرفیت جوانان در سطوح عالی همه وزارتخانه ها و سازمانهاست، لذا  قطعا در مجموعه میراث فرهنگی هم از ظرفیت جوانان در سطح مطلوبی استفاده خواهیم کرد.
 
منبع:ناطقان

نظرات بینندگان