arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۲۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۰

پزشک قذافی: سرهنگ خودکشی می کند

پزشک برزیلی دیکتاتور لیبی با اشاره به دژ محکمی که معمر قذافی برای خود ساخته، احتمال خودکشی وی را بسیار قوی تر از تسلیم شدنش دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پزشک برزیلی دیکتاتور لیبی با اشاره به دژ محکمی که معمر قذافی برای خود ساخته، احتمال خودکشی وی را بسیار قوی تر از تسلیم شدنش دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه القدس العربی، "لیاسیر رپییرو" متخصص زیبایی که پف زیر چشم "معمر قذافی" را در سال 1994 جراحی کرد حقایقی از دژ مستحکم دیکتاتور لیبی را تشریح کرد.

این پزشک 70 ساله که کلینیک های متعددی در "ریودو ژانیرو" در زمینه زیبایی دارد گفت: وزیر بهداشت لیبی هنگامی که من در یک نشست جراحی زیبایی در طرابلس حضور داشتم از من خواست که شخصی که به نظر می رسید برای وی بسیار عزیز است را معالجه می کنم.

وی افزود: من فکر کردم موضوع به همسرش بر می گردد اما بعدا متوجه شدم که موضوع به معمر قذافی مربوط می شود من وارد دژ پر پیچ و خمی شدم و از من خواست که منتظر بمانم سپس به ساختمانی که خیمه قذافی در آن برپا بود راهنمایی شدم.

رپییرو تاکید کرد: من با قذافی دیدار کردم و به او گفتم که مکان تاریک است و امکان معالجه را نمی دهد آنگاه مرا به یک مرکز مجهز راهنمایی کردند.

وی بیان کرد: قوای بدنی قذافی عالی بود اما موضوعی که برایم جالب بود دژ محکمی بود که بسیار مجهز بود من هرگز توقع این دژ محکم را نداشتم.

پزشک برزیلی تاکید کرد: همه متخصصان درمانی قذافی را خارجی تشکیل می دادند زیرا وی نگران ترورش از سوی مردم لیبی بود. شانزده سال قبل وی دیکتاتور نبود و با غرب رابطه خوبی داشت.

وی افزود: قذافی از این انقلاب جان سالم به در نمی برد، من شش روز با وی بوده ام و با اطلاعی که از خلق و خوی وی دارم قذافی خودکشی می کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مکث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
1
1
مطمئن باشید اون رذل تر از این حرف هاست. اون یک درصد شهامت هیتلر رو هم نداره.
پاسخ ها
اسدالله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
حیف نیست این دیکتاتورهای بزدل عربی رو با هیتلر مقایسه میکنین؟هیتلر کی با آلمان اینجوری کرد؟
هيچكس
|
-
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
0
4
به اميد خودكشي همه ديكتاتورهاي زمانه
سعيد گراوندكلسرخي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
0
2
خودكشي بهترين وعاقلانه ترين راهشه چون غروركاذبش اجازه نميده تسليم وزنداني ومحاكمه كساني بشه كه روزي " موش" خطابشان ميكرد
نظرات بینندگان