arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

شمخانی: در سایه همدلی و همراهی مسیر تحقق جهت‌گیری‌های کلان را طی کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارسال پیام‌های جداگانه ای از تلاش و زحمات اعضای کابینه یازدهم قدردانی و به اعضای کابینه دوازدهم تبریک گفت.

به گزارش انتخاب، در بخشی از پیام به اعضای کابینه یازدهم آمده است : علی رغم شرایط خاص امنیتی در سالهای اخیر و تهدیدات ناشی از آن بر محیط امنیتی کشور ، مساعی و مساعدت‌های بی دریغ اعضای محترم دولت یازدهم در پیگیری موضوعات مرتبط با امنیت ملی کارنامه برجسته و قابل تقدیری را برای مجموعه دولت محترم رقم زده است.

شمخانی  همچنین در پیام به اعضای کابینه دوازدهم تصریح کرد: امروز شرایط کشور ما در ابعاد داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به گونه ای است  که می‌بایست در سایه همدلی و همراهی هوشمندانه بخشهای مختلف ، ضمن بهره گیری از فرصت های جدید و مدیریت تهدیدات پیش رو، ارتقاء سریع و مستمر مؤلفه های قدرت ساز را در حوزه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی وجهه همت خود قرار دهیم و مسیر تحقق جهت‌گیری‌های کلان تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را با شتابی مضاعف طی کنیم.

وی افزود: بدون شک «تمشیت مشکلات مردم بویژه نارسایی‌های معیشتی و اقتصادی» ، «تعامل گسترده با دنیا و ارتباطات وسیع با ملت‌ها و دولت‌ها» و «ایستادگی همراه با صلابت و قدرت در مقابل سلطه‌طلبان» به عنوان اصول اساسی در تأمین امنیت پایدار و فراگیر، اصلی ترین اولویتهایی است که می بایست ظرفیت های کشور در مسیر تامین و تحقق آن بسیج شده و سایر قوا و دستگاههای حاکمیتی  در پشتیبانی از دولت محترم برای دستیابی به آن ، جهادی فراگیر را آغاز نمایند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر ضرورت همکاری و هماهنگی اعضای محترم دولت وسایر دستگاههای مسئول به منظور بهره گیری موثر از فرصتهای پیش روی کشور در ابعاد داخلی و خارجی خاطر نشان کرد:  «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» به عنوان برنامه های اساسی دولت محترم در چهار سال آینده واجد عناصر و ظرفیت های بسیار مهم در فراهم سازی شرایط مساعد برای تقویت پایه های اصیل قدرت و توانمندی در کشور است.

شمخانی در این پیام  با تاکید بر ارتقاء هم افزایی ظرفیت‌های بالقوه در دستگاه‌های مختلف به منظور تحقق اهداف دولت محترم ، آمادگی کامل دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برای همکاری و مشارکت مجدانه در این خصوص را اعلام کرده است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان