arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۰

خدا را شکر ؛ بالاخره در تهران باران بارید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امروز غروب تهران اولین هوای پاک تابستانی را تجربه کرد.

بعد از ماه ها آلودگی و غبار و البته گرمای ماندگار، باد شدید در تهران، همه چیز را تکان داد تا ابرها به خود بیایند و باران ببارد و در برخی مناطق شهر، برق هم قطع شود و ترافیک هم سنگین تر از قبل خودنمایی کند.

هرچند سازمان هواشناسی پیش بینی کرده بود استان های شمالی بارانی می شوند و در ارتفاعات البرز هم برف می بارد. اما باران دم افطار، آنقدر دلچسب بود و هوا را خنک کرد که کمتر تهرانی از قطع برق و قفل شدن خیابان ها غر زد.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است پنجشنبه در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، گلستان، مازندران، غرب کرمان و شرق فارس بارندگی حاکم است و در استان های مرکزی از جمله زنجان، تهران، قزوین، البرز، قم، سمنان و اصفهان بارش باران به صورت پراکنده خواهد بود.

پرویز رضازاده، مشاوره پیش بینی سازمان هواشناسی گفته از دمای 34 درجه پایتخت، تا روز دوشنبه بیش از 10 درجه کم می شود و ممکن است نزدیکای عید فطر، به 20 درجه هم برسد.

به هر حال، تهرانی ها و البته هموطنان مکناطق دیگر ایران، هوای لطیفی، هرچند برای چند ساعت، تنفس کردند. هرچند که ترافیک، آبگرفتگی معابر و جوی ها، مانند همه باران های تهران، باز هم تکرار شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
2
خدا را شکر
نظرات بینندگان