arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۰

توضيحات خبرگزاري فارس درباره مصاحبه با حجت‌الاسلام انصاريان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت : 

صوت كامل مصاحبه حجت‌الاسلام شيخ حسين انصاريان در نزد خبرگزاري فارس محفوظ است و در صورت نياز منتشر خواهد شد.
 
پس از آنكه انتشار تقطيع شده سخنان حجت‌الاسلام شيخ حسين انصاريان توسط برخي سايت‌هاي فتنه‌گر داخلي با استقبال و سوءاستفاده گسترده سايت‌هاي ضدانقلاب خارجي روبرو شد، 2 تن از خبرنگاران خبرگزاري فارس به دليل علم بر مباني اعتقادي و انقلابي ايشان، به حسينيه همداني‌ها (محل سخنراني حجت‌الاسلام انصاريان) رفته و پس از اتمام سخنراني، به همراه ايشان و برخي همراهان به دفتر آقاي انصاريان مراجعه كردند.

 پس از حضور خبرنگاران فارس در دفتر حجت‌الاسلام انصاريان، برگه‌هاي پرينت خبر منتشر شده از سخنراني ايشان در يكي از سايت‌هاي فتنه‌گر به همراه سوءاستفاده‌هاي ضدانقلاب از اين خبر به سمع و نظر ايشان رسيد كه با اظهار تأسف شديد حجت‌الاسلام انصاريان از اين بي‌اخلاقي‌هاي رسانه‌هاي مذكور روبرو شد.

 همچنين آقاي انصاريان از خبرنگاران فارس به دليل حساسيتي كه نسبت به اين موضوع داشته و پيگيري‌هايشان تقدير و تشكر كردند.

 ايشان در ادامه اين ملاقات كه ساعتي پس از نيمه شب چهارشنبه شب و در واقع در بامداد پنج‌شنبه صورت گرفت، بياناتي را نيز در توضيح سخنانشان ايراد كردند كه توسط خبرنگاران ما به طور كامل ضبط شده است.

در اين ديدار همچنين، برخي مسئولين دفتر حجت‌الاسلام انصاريان تأكيد مي‌كنند كه براي جلوگيري از سوءاستفاده‌هاي بيگانگان از سخنان ايشان در شب قدر، به زودي اطلاعيه‌اي صادر خواهند كرد.

 همچنين خبرنگار خبرگزاري فارس، روز پنج‌شنبه طي تماسي با يكي از پسران شيخ حسين انصاريان اعلام كرد كه در صورت موافقت ايشان خبرگزاري قصد دارد متن «مصاحبه» بامداد پنج‌شنبه با آقاي انصاريان را منتشر كند. پسر آقاي انصاريان اعلام مي‌كند با فردي به نام آقاي خاكي، وكيل شيخ حسين انصاريان، تماس گرفته شود و در صورت صلاحديد آقاي خاكي اين مصاحبه منتشر شود. از اين روي خبرنگار فارس با آقاي خاكي تماس گرفته و موافقت وي نيز جلب و پس از آن مصاحبه روي خروجي خبرگزاري فارس منتشر مي‌شود.

 اما چند ساعت پس از انتشار اين مصاحبه، اطلاعيه‌اي بر روي سايت دفتر حجت‌الاسلام انصاريان قرار گرفته مبني بر اينكه استاد در روزهاي اخير هيچگونه مصاحبه‌اي نداشته‌اند! كه همين اطلاعيه نيز با سوءاستفاده سايت فتنه‌گر مذكور و رسانه‌هاي همسويشان مواجه شده است.

 از اين روي، خبرگزاري فارس اعلام مي‌كند كه صوت كامل اين مصاحبه به همراه تاييد محتواي آن توسط حاضرين در محل مصاحبه را به طور كامل در اختيار دارد. اما از آنجا كه احتمال دارد برخي اعضاي دفتر ايشان بدون اطلاع از اين مصاحبه، اطلاعيه مذكور را در سايت حجت‌الاسلام انصاريان منتشر كرده باشند، فعلا از انتشار آن خودداري مي‌كند تا احياناً اين اطلاعيه توسط اعضاي دفتر ايشان اصلاح شود. در غير اينصورت به دليل جلوگيري از سوءاستفاده عناصر ضدانقلاب و فتنه‌گر، خبرگزاري فارس عليرغم ميل باطني اقدام به انتشار كامل صوت مصاحبه اقدام خواهد كرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
11
از فارس جز این نیز انتظاری نیست !
ناشناس
|
ITALY
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
0
آقا صحبتاشون گویا بود تفسیر نمیخواد
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
0
بیشتر تهدید بود تا توضیح !!
نظرات بینندگان