arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰

مرفاوي: استعفا ندادم و به کارم ادامه مي دهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: به دليل توطئه اي که برخي ها انجام داده اند از سمت خود در تيم مس کرمان استعفا نمي دهم و تا آخرين لحظه به کارم در اين باشگاه ادامه خواهم داد.

صمد مرفاوي افزود: فصل گذشته سه باخت آورديم و سپس 16 هفته نباختيم. در فصل گذشته شرايط خيلي بهتر بود چون حمايت از من صورت گرفت ولي در اين فصل همه به دنبال قدرت و گرفتن جاي يکديگر در باشگاه هستند، به طوري که حتي در اين اواخر برخي از معاونان باشگاه نيز به طور علني به دنبال برکناري من، مديرعامل باشگاه و گرفتن جاي او بوده و در انجام امور تيم سنگ اندازي مي کردند. به طور کلي مي توانم بگويم باندبازي در باشگاه مس کرمان در اين فصل بيداد مي کند.

سرمربي تيم فوتبال مس کرمان خاطر نشان کرد: شرايط سکوها از ابتدا به ضرر من و تيمم برنامه ريزي شده بود و اين موضوع باعث شد از شدت ناراحتي بعد از بازي با فجر بصورت شفاهي استعفا دهم اما بعد از کنفرانس خبري اين بازي فهميدم که همه مسائل براي نتيجه نگرفتن تيم و برکناري من برنامه ريزي شده بود!

وي ادامه داد: بعد از نشست خبري همسرم تماس گرفت و به من اطلاع داد که گزارشگر بازي از دقيقه 20 عليه بنده حرف زده، خواهان برکناري ام شده و مردم را عليه من تحريک کرده است. اين موضوع باعث شد که حتي حال همسرم خراب شود و کارش به بيمارستان بکشد.

مرفاوي خاطر نشان کرد: بعد از تماس همسرم به سراغ گزارشگر بازي رفتم و به او گفتم که چرا عليه من مدام صحبت کرديد و از برکناري من حرف زديد که او گفت: براي من قبل از بازي نوشته اند که در طول گزارشم اين چيزها را بگويم!

سرمربي مس کرمان ادامه داد: اگر آقاي گزارشگر بخواهد زير حرفش بزند من شاهد دارم و ثابت مي کنم حرفم درست است. فقط مي توانم بگويم به دليل توطئه اي که آقايان عليه من انجام دادند استعفا نمي دهم و تا آخرين لحظه به کارم ادامه مي دهم. در اين بين باشگاه مس هر تصميمي مي خواهد بگيرد.
نظرات بینندگان