arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰

ارسال جسد نوزاد برای مادر 27 ساله

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یك مادر انگليسي پس از تحويل گرفتن پاكت حاوي بقاياي جسد نوزاد مرده‌اش از طرف متصدي پذيرش بيمارستان، بشدت بيمار شده و دچار شوك روحي شديد شد. ر

وزنامه ديلي‌ميرور چاپ انگليس اعلام كرد: دانيل تيوي، مادر 27 ساله‌اي كه 8 ‌ماه قبل براي به دنيا آوردن دوقلوهايش به بيمارستان «سوات‌اند» در شهر «اسيكس» رفته بود يكي از 2 نوزاد خود را به دليل زايمان زودرس از دست داد.

وي در آن زمان از بيمارستان درخواست كرده بود براي اجراي مراسم دفن، جسد نوزادش را به وي تحويل دهند اما به نظر مي‌رسد متصديان بيمارستان فرم‌هاي درخواست اين مادر را گم كرده بودند و پس از پيدا كردن فرم‌ها، بدون توجه به مدت زمان سپري شده از تاريخ فرم‌ها، 8 ‌ماه بعد مسؤول پذيرش بيمارستان بقاياي جسد نوزاد شامل پوست و بافت‌هاي باقيمانده را داخل يك پاكت قهوه‌اي براي مادرش فرستاد.

تيوي كه قبل از وضع‌حمل نام فرزندان دوقلويش را تامي و الفي گذاشته بود، پس از مشاهده پاكت حاوي بقاياي جسد تامي (فرزند مرده‌اش) بشدت بيمار شده و ضربه روحي شديدي به وي وارد شده است. تيوي مي‌گويد: از روز دريافت اين پاكت، هر شب كابوس مي‌بينم و نمي‌توانم باور كنم فردي كه اين كار را كرده چقدر بي‌احساس و بي‌رحم بوده است. مسؤولان بيمارستان پس از اطلاع از اين مطلب، رسما از اين خانواده عذرخواهي كرده‌اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
0
0
عجب آدم احمقی بوده این بابا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
0
0
یعنی اینقدر شیر تو شیره ؟
نظرات بینندگان