arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶

برخورد قاطع با کم فروشی شرکت های ارایه خدمات اینترنتی/ اتصال۲۳هزار روستای کشور به اینترنت پرسرعت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 برخورد قاطع با کم فروشی شرکت های ارایه خدمات اینترنتی/ اتصال۲۳هزار روستای کشور به اینترنت پرسرعت
 
برنامه درمسیر توسعه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شبکه استانی دنا دقایقی قبل آغاز شد.

به گزارش انتخاب به نقل از صبح زاگرس، برنامه درمسیر توسعه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شبکه استانی دنا دقایقی قبل آغاز شد.

وزیر ارتباطات و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه به تشریح برنامه ها و زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات و برنامه های دولت می پردازند.

آذری جهرمی درگفت و گوی زنده خبری به پیشرفت های کهگیلویه وبویراحمد در حوزه فناور اطلاعات اشاره کرد و گفت: رتبه ارتباطات کهگیلویه و بویراحمد از ۲۷ به ۱۵ کاهش یافت

وی بیان کرد: از مجموع ۱۷ شهر استان کهگیلویه وبویراحمد ۱۴ شهر آن زیرپوشش کامل اینترنت پرسرعت نسل های سوم و چهارم قرار گرفته اند و سه شهر سرفاریاب، چیتاب و لوداب نیز در برنامه سال جاری هستند.

آذری جهرمی ابراز داشت: برنامه های خوب دولت یازدهم با شتاب لازم درحال اجراست و توسعه خدمات ارتباطی دراستان ها ازجمله کهگیلویه وبویراحمد ادامه دارد.

وی به پوشش ۲۳هزار روستا از اینترنت پرسرعت خبرداد و تصریح کرد: طرح های خوبی درهفته دولت درکشور ودر کهگیلویه وبویراحمد بهره برداری شد واین روند تقویت خواهد شد.

آذری جهرمی جذب سرمایه گذاری شرکت های بزرگ و فعال درحوزه بین الملل وشکوفایی ظرفیت های این بخش برای رونق کسب و کار و اشتغال از راهبردهای دولت و وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات بامحور تقویت بخش خصوصی است.

وزیر ارتباطات در شبکه استانی کهگیلویه وبویراحمدافزود: چنانچه به این نتیجه برسیم که کم فروشی در شرکت های ارایه خدمات اینترنتی وجود داشته برخورد قاطع خواهیم کرد.

آذری جهرمی گفت: البته شکایت ها و گلایه ها توسط مردم فراوان بدست ما رسیده و مردم به شدت خواهان سامان دادن وضع موجود در زمینه کم فروشی برخی خدمات این حوزه هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: این وزارتخانه ۱۰۰ هزار شغل با کمک و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ایجاد خواهد کرد.

آذری جهرمی افزود: رویکرد اصلی وزارت ارتباطات کاهش فاصله طبقاتی و دیجیتالی است.

وی ابراز داشت: ۲۳ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور در دولت یازدهم به اینترنت پرسرعت متصل شده و تا پایان برنامه ششم روستاهای باقیمانده به این حوزه زیرساختی اتصال می شوند.
نظرات بینندگان