arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶

زمان احتمالی ادای سوگند نجفی در شورای شهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش گفت: به‌زودی شهردار تهران جهت قرائت سوگندنامه در صحن شورا حضور خواهد یافت.

زهرا نژادبهرام  درباره عدم حضور محمد علی نجفی شهردار تهران جهت قرائت سوگندنامه در صحن شورای شهر تهران، اظهار کرد: با توجه به محدویت زمان هنوز نتواسته‌ایم این موضوع را در دستور کار شورا قرار دهیم.

وی گفت: قطعاً این موضوع در دستور کار شورای شهر تهران قرار دارد و طی ‌جلسات آینده از شهردار تهران جهت قرائت سوگندنامه دعوت خواهد شد.

نژادبهرام با اشاره به اینکه احتمال دارد شهردار تهران بعد از مشخص شدن همکارانش و معاونین و مدیران شهرداری در مراسم سوگندنامه شرکت کند، افزود: شورای شهر در این زمینه فرصتی را در اختیار شهردار قرار داده تا وی در یک زمان مناسب همکاران خود را انتخاب کند و تغییرات مورد نظر در شهرداری انجام شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش درباره آخرین وضعیت معاونین و مدیران شهرداری تهران، گفت: در این زمینه شهردار تهران به صورت مستقل عمل خواهد کرد و اعضاء تنها مشورت خواهند داد.

وی ادامه داد: اعضاء شورای شهر تهران 21 عضو هستند که با شهردار 22 نفر می‌شوند و درباره مسائل شهری با یکدیگر تصمیم می‌گیرند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: نجفی ، شورای شهر
نظرات بینندگان