arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰

پیام احمدی نژاد به مناسبت هفته دولت

از عموم مردم به ویژه صاحب نظران و نخبگان کشور انتظار دارد با پیشنهادات سازنده، دولت را در راه رسیدن به اهداف مورد نظر که همانا اعتلای اسلام و سربلندی کشور عزیزمان است یاری نمایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور به مناسبت هفته دولت پیام صادر کرد.

رییس جمهور در پیامی با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت ،شأن دولت مردان در جمهوری اسلامی را خدمتگزاری به ملت و افتخار دولت را الگو قرار دادن رفتار و منش شهیدان عالیقدر رجـایی و بـاهـنـر و تکیه بر انسان های صالح و دلسوز دانست و اظهار امیدواری کرد با تأسی به رفتار این شهیدان عزیز به ویژه در سال جهاد اقتصادی با همت و تلاش والاتر در جهت تعالی و پیشرفت هرچه بیشتر کشور گام های جدی تر برداشته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،متن پیام دکتر محمود احمدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

فرا رسیدن هفته دولت که مزین به نام و یاد شهیدان والا مقام رجـایی و بـاهـنـر است، گرامی داشته و چهارم شهریور ماه که مصادف با روز " کـارمـنـد" می باشد را به همه کارمندان متعهد و خدوم کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

پیوستگی جاودانه یاد شهیدان سرافراز رجایی و باهنر با هفته دولت در واقع پاسداشت حماسه آفرینی دلاور مردانی است که با ایثار و گذشت و خدمت صادقانه به ملت، برگ زرینی در دفتر افتخارات میهن اسلامی به یادگار گذاشتند. مردانی که خدمت به محرومان و مستضعفان را به مطاع دنیوی ترجیح داده و عمر شریف خود را برای تداوم این راه مبارک تقدیم نمودند.

بی شک این هفته فرصت مناسبی است تا دستاوردها و اقدامات اساسی دولت در عرصه های مختلف به تصویر درآمده تا زمینه آگاهی عموم مردم از ثمرات تلاشگران دولت خدمتگزار فراهم آید.

به فرموده مقام معظم رهبری "هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و یک فرصت مغتنم دیگری هم هست برای نقد و اصلاح عملکردها به شکل صحیح".

باعنایت به این که شأن دولت مردان در جمهوری اسلامی خدمتگزاری به ملت است، این دولت افتخار دارد با الگو قراردادن رفتار و منش شهیدان عالیقدر رجـایی و بـاهـنـر و تکیه بر انسان های صالح و دلسوز، فرصتی را که در اختیار دارد مغتنم شمرده و در راه مقدس خود از هیچ کوششی دریغ ننماید.

درعین حال از عموم مردم به ویژه صاحب نظران و نخبگان کشور انتظار دارد با پیشنهادات سازنده، دولت را در راه رسیدن به اهداف مورد نظر که همانا اعتلای اسلام و سربلندی کشور عزیزمان است یاری نمایند.

اینجانب با پاسداشت مجدد یاد و خاطره شهیدان بزرگوار دولت، امیدوارم با تأسی به رفتار این شهیدان عزیز به ویژه در سال جهاد اقتصادی با همت و تلاش والاتر در جهت تعالی و پیشرفت هرچه بیشتر کشور گام های جدی تر برداشته شود. توفیق روزافزون همه خدمت¬گزاران به ملت را در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد

رییس جمهوری‎ اسلامی‎ ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
0
0
خیلی جالب است. صاحب نظران و نخبگان چند بار پیشنهادات سازنده ارائه کردند ولی اکثر آنها یا اجبارا بازنشسته شدند یا .............. حالا که به آخر دوره نزدیک می شوی یاد نخبگان افتادی؟
عامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
0
علی (ع) مثل علی (ع) دیدار باید کرد / دل از بهر علی (ع) بیمار باید کرد / بدون حب و بغض پندار باید کرد / همانند علی (ع) و آن ولی پیکار باید کرد / اگر عشق علی (ع) را در دلت داری و می گویی / بدان عفو و محبت را به دل بسیار باید کرد / اگر نام علی (ع) را بر زبانت می کنی جاری / صفا و همدلی با بنده بیمار باید کرد / اگر اسم عدالت را تو هر دم بر دهان داری / بدان عادل شدن سخت است دولت بیدار باید کرد / اگر دولت تو خواب است و پنداری که بیدار است / بدان که ناتوانی تو تلاشی سخت باید کرد / اگر داری به پیشانی تو جای مهر و جای داغ / نشو " خارج " خوارج را علی (ع) پیکار بر پا کرد / نباشد این علامت ها به پیشانی نشانی از مسلمانی / علی (ع) در جنگ با آن ها علامت دار رسوا کرد / اگر امروز در ایران خوارج باز در کارند / بیا وحدت کنیم با هم ملل آگاه باید کرد / بباید راز این تندی و افراطی گری را فاش بنماییم / در این ره بگذریم از جان تلاش و کار باید کرد / چون این ره را علی (ع) و پیروان رفتند / من و تو ما شویم قدم در راه باید کرد / در این دوران خوارج را مگر سخت است بشناسی ؟ / فقط گویم که فکر و جسم را بیدار باید کرد / بدان عامک که در دوران خوارج مست و مغرورند / نمایند وصف تو کافر تو را بر دار خواهند کرد
نظرات بینندگان