arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶

جزئیات جشن صعود به جام جهانی اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فدراسیون فوتبال درباره پرداخت پاداش و پشتیبانی تیم ملی بزرگسالان در مسیر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و مراسم جشن صعود به جام جهانی، اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌هایی درباره پرداخت پاداش ملی‌پوشان و برگزاری جشن صعود به جام جهانی توضیح داد. متن این اطلاعیه‌ها به این شرح است:

هیات رئیسه و همه مسئولان فدراسیون فوتبال در راستای تحقق حضور مقتدارنه تیم ملی فوتبال ایران در مسیر سخت و دشوار صعود به مرحله نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و تحقق هدف ایجاد شور و نشاط در مردم ایران، علی الخصوص قشر جوان، علی‌رغم وجود حریفان قدرتمند در گروه، توانست تمام موانع پیش رو را یک به یک برداشته و با تدوین یک برنامه منظم و از قبل پیش بینی شده درخواست‌های کادر فنی و سرمربی تیم ملی را از جمله برگزاری اردوهای داخلی و خارجی و مسابقات تدارکاتی در حد توان، محقق کند و مطمئنا پاداش برد تیم ازبکستان، تساوی برابر کره جنوبی و ان‌شاءالله برد تیم سوریه را در جام جهانی پرداخت می‌کند. در آینده با پیش بینی هفت مرحله آماده سازی تیم با برگزاری اردو و مسابقات تدارکاتی که به تایید هیات رئیسه و ریاست فدراسیون فوتبال رسیده، ان‌شاءالله برای اولین بار هدف تیم ملی مبنی بر صعود از مرحله مقدماتی، محقق می‌شود لیکن در این مسیر دشوار نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان و مردم عزیزمان است.

برنامه تدوین شده ظرف یک ماه گذشته برای ادامه راه و برگزاری بازی‌های تدارکاتی و اردوهای لازم، نیاز به امکانات و اعتبارات خارج از بودجه فدراسیون بوده که با تاکید ریاست محترم جمهور و تلاش وزارت ورزش و جوانان و عزم ملی، کلیه عوامل دست اندرکار، خوشبختانه تمامی منابع مورد نیاز فدراسیون برای کلیه مراحل آماده سازی تیم ملی در آینده طبق پیش بینی تامین خواهد شد.

یقینا همه دستگاه‌های ذیربط در تحقق این امر مهم و یاری رساندن به این فدراسیون در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم مبنی بر حضور قدرتمندانه و با عزت جوانان ایرانی در عرصه‌های بین المللی قدم‌های اساسی را برخواهد داشت.

در خصوص پاداش اعضای تیم ملی بابت صعود به جام جهانی با توجه به تصمیمات قبلی و برنامه‌ریزی انجام شده و با پیگیری مستمر وزیر محترم ورزش و جوانان و این فدراسیون، ان‌شاءالله  پس از خاتمه بازی‌های مقدماتی و در پایان بازی با سوریه که همراه با جشن ملی صعود خواهد بود، پرداخت می‌شود.

جشن حماسه صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار خواهد شد

 مراسم جشن حماسه صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، فردا (سه‌شنبه) با عنوان جشن "همبستگی ایرانیان، یک ورزشگاه سفید پوش" برپا می‌شود که با مشارکت عمومی اهالی فوتبال دوست و دست اندرکاران انجام می‌شود.

در این مراسم که طی روزهای گذشته با مشارکت روابط عمومی فدراسیون فوتبال، روابط عمومی سازمان لیگ، کمیته فرهنگی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال و جمعیت حامیان هواداران و با مشارکت کانون هواداران باشگاه‌های مختلف لیگ برتری و لیگ یکی ساماندهی شده است، حامیان همیشه همراه تیم ملی از کادر فنی شایسته و بازیکنان متعصب تیم ملی فوتبال ایران تقدیر و تشکر خود را بابت کسب نتایج درخشان و صعود مقتدرانه به جام جهانی ابراز خواهند کرد.

در این مراسم یکی از سرودهای ویژه حمایتی از تیم ملی، به صورت زنده برای حاضران پخش خواهد شد. همچنین اجرای سرودهای مختلف توسط ارتش جمهوری اسلامی، از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه مراسم جشن حماسه صعود برگزار خواهد شد. اجرای ویژه برنامه ناقاره زنی حضرت امام رضا (ع)هم از دیگر برنامه‌های فرهنگی در حاشیه مراسم است.

همچنین روابط عمومی سازمان لیگ، ویژه برنامه رادیو ورزشگاه را تدارک دیده تا از ساعاتی قبل از آغاز بازی، آخرین اطلاعات و اخبار را به سمع حاضران در ورزشگاه برساند.

در این میان، قرار است در حاشیه دیدار ایران و سوریه و در جشن حماسه صعود، از پرچم‌های بزرگ جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه آزادی رونمایی شود. ضمن این که قرار گرفتن پرچم ۲۱۰۰ متری در میان هواداران پرشور فوتبال هم حال و هوای متفاوتی به مراسم جشن صعود خواهد بخشید.

برپایی مراسم نورافشانی در پایان مسابقه هم، بخش دیگری از برنامه‌های مربوط به جشن صعود خواهد بود.

حضور "محمد"، هوادار روشندل تیم نساجی که در ماه‌های گذشته عشق و علاقه او به فوتبال را از قاب تلویزیون شاهد بوده ایم، در کنار سیل علاقمندان عاشق تیم ملی یکی دیگر از ویژه‌های مراسم سه شنبه شب خواهد بود.

۱۴ شهریور، در ایستگاه پایانی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قرار داریم و بدون شک حضور پرشور هواداران فوتبال، در جهت تقدیر از  یوزهای ایرانی، برای خلق رکوردهای جاودانه، جشن حماسه صعود را خاطره انگیزتر از هر زمان دیگری خواهد کرد.
برچسب ها: جام جهانی
نظرات بینندگان