arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰

ايراد بازيکنان تراکتور از زبان قلعه نويي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: بازيکنانم در حال حاضر يک ايراد بزرگ دارند و آن هم اين است که با زدن و يا خوردن گل نظم تيمي خود را از دست مي دهند.

امير قلعه نويي ضمن بيان اين مطلب گفت: مقابل تيم فوتبال شهرداري تبريز، تيم اصلي من يعني هواداران تراکتور حضور داشتند که با انرژي مضاعفي که از آنها گرفتيم توانستيم يک پيروزي پرگل را به دست آوريم.

وي افزود: شايد گل هاي زود هنگامي که در دقايق ابتدايي بازي به ثمر رسانديم باعث شد که تيم شهرداري انسجام تيمي خود را از دست داده و در ادامه نتواند بازي هميشگي خود را انجام دهد. سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي در خصوص عملکرد بازيکنانش اظهار داشت: من از فردين عابديني گله دارم چون در نيمه اول مقابل تيم فوتبال شهرداري بازي خيلي خوبي را انجام داد ولي در نيمه دوم افت محسوسي داشت. بازيکنانم در حال حاضر يک ايراد بزرگ دارند. چرا در نيمه دوم مثل نيمه اول نبودند؟ من اين موضوع را يک ضعف مي دانم.

 وي ادامه داد: ايراد بزرگ بازيکنانم اين است که با زدن و يا خوردن گل نظم تيمي خود را از دست مي دهند به طوري که اين موضوع در بازي با تيم شهرداري نيز کاملا مشهود بود و آنها بعد از زدن 4 گل در حالي که تنها حدود 20 يا 25 دقيقه از بازي گذشته بود انگيزه خود را از دست داده و در نتيجه نتوانستند نظم تيمي را حفظ کنند.
نظرات بینندگان