arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶

جهرمي: حذف فروش اینترنت حجمی در حوزه اینترنت ثابت، در دستور کار وزارت ارتباطات، قرار دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات : در تلاشیم تا 100 روز اول دولت دوازدهم سرویس اینترنت ثابت و مصارف خانگی غیر حجمی شود.
 
به گزارش انتخاب، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه مراسم ادای  احترام  به امام راحل در حرم مطهر امام خمینی با اشاره به اینکه در تلاشیم تا 100 روز اول دولت دوازدهم سرویس اینترنت ثابت و مصارف خانگی غیر حجمی شود گفت: حذف فروش اینترنت حجمی در حوزه اینترنت ثابت، در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار دارد.
 
جهرمي: حذف فروش اینترنت حجمی در حوزه اینترنت ثابت، در دستور کار وزارت ارتباطات، قرار دارد 

وی با بیان اینکه شرایط مطلوبی به لحاظ تعرفه گذاری اینترنت نداریم افزود : در حالی که در دنیا به لحاظ تعرفه قیمت اینترنت موبایل رتبه 10 را داریم در تعرفه قیمت اینترنت ثابت و مصارف خانگی در رده بهتر از 90 نیستیم.

آذری جهرمی گفت :با توجه به اینکه تعرفه قیمت اینترنت موبایل در سطح مطلوبی قرار دادیم  ما در نظر نداریم تعرفه قیمت اینترنت موبایل را گران کنیم و  در تلاشیم تا 100 روز اول دولت دوازدهم سرویس اینترنت ثابت و مصارف خانگی غیر حجمی شود.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات  اظهار داشت : در صورت توقف فروش اینترنت حجمی و اصلاح  نظام تعرفه گذاری اینترنت  کشور نه تنها مصرف کننده آزار نمی بیند بلکه تولیدکنندگان محتوای فاخر خوب ایرانی نیز  رشد می کنند.

وی گفت : امیدوارم همه شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت، همراهی کنند و صرفاً نگاه به منافع کوتاه مدت نداشته باشند؛ چرا که در بلند مدت بزرگترین منفعت به خود آنها خواهد رسید و اطمینان دارم مردم نیز در گام های لازم برای رسیدن به نقطه مطلوب، ما را همراهی خواهند کرد.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات کشور که پس از کسب رأی اعتماد مجلس، اصلاح تعرفه های اینترنت را جزئی از اولویت های خود اعلام کرده بود، امروز در یک پست اینستاگرامی با انتشار تصویری از فروش سریال های ایرانی در کنار خیابان گفته بود:

زمانی که دیدن یک فیلم از طریق شبکه، هزینه ای بیش از هزینه دی وی دی کنار خیابانی داشته باشد، محتوای فاخر در فضای مجازی کشور رشد نخواهد کرد. عزم ما بر اصلاح نظام تعرفه اینترنت جدی است.
نظرات بینندگان