arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶

شهادت مأمور انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با شرور سابقه‌دار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سروان «عبدالخالق فرزادیان» یکی از مأموران پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در درگیری و تعقیب و گریز با سارق حرفه‌ای و شرور مسلح در یکی از روستاهای شهرستان گچساران به شهادت رسید.

به گزارش انتخاب، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تأیید این خبر گفت: این فرد شرور پس از به شهادت رساندن مأمور پلیس آگاهی با کمک بستگان و افراد روستا متواری شده است.
 
سردار مهدی انصاری گفت: با تشریح جزئیات بروز این حادثه اظهار داشت: دستگیری و شناسایی مخفیگاه این فرد شرور که سابقه چند سرقت مسلحانه را داشته پس از تحقیقات گسترده پلیسی و با هماهنگی دستگاه قضایی استان و شهرستان گچساران در دستور کار قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: سرانجام با شناسایی مخفیگاه این سارق مسلح در یکی از روستاهای شهرستان گچساران عملیات پلیسی با همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی آغاز شد.
 
انصاری عنوان کرد: در همین راستا نیز شهید فرزادیان یکی از مأموران پلیس آگاهی استان درحالی‌که عصر امروز به محل و مخفیگاه این فرد شرور اعزام شده بود با پی بردن و شناسایی هویت وی توسط سارق حرفه‌ای با ضرب گلوله به شهادت رسید.
 
وی بیان کرد: مردم اطمینان داشته باشند که در کوتاهترین زمان ممکن این فرد شرور دستگیر خواهد شد.
 
این فرد شرور به همراه سارق مسلح دیگری در جدیدترین جنایت خود دوشنبه هفته گذشته و در پی سرقت مسلحانه از یک جواهرفروشی در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران 2 نفر را کشت و یک‌تن را نیز زخمی کرده بود.
 
شهر دوگنبدان مرکز شهرستان 120 هزارنفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان