arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶

آسمان‌ آفتابی در اغلب شهرها از دو روز آینده/ ادامه بارش‌ در مازندران و خراسان شمالی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بارش‌ها در استان گیلان تا اوایل روز سه‌شنبه ادامه دارد و سپس‌ بارش در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود؛ از روز چهارشنبه در شرق و جنوب شرق افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق آسمان صاف و آفتابی است.

به گزارش انتخاب، براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی،‌ بارش در استان گیلان تا اوایل روز سه‌شنبه نیز ادامه می‌یابد و سپس‌ بارش باران در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر سه‌شنبه بارش در استان مازندران کاهش می‌یابد و رگبار باران به استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی محدود می‌شود.

روز چهارشنبه در شرق و جنوب شرق افزایش ابر و برخی نقاط وزش باد پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق آسمان صاف و آفتابی است.

در سه روز آینده وزش باد شدید به‌ویژه در اوایل صبح همراه با گرد و خاک در منطقه زابل پیش‌بینی می‌شود.

این گزارش حاکی است آسمان تهران فردا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 34 و 23 درجه خواهد بود.

فردا اهواز با بیشینه دمای 45 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 5 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز شانزده شهریورماه 215.2 ثبت شد، بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 237.9 میلی‌متر بود، بنابراین بارش سال جاری 90.4 درصد بارش سال گذشته است.

بیشترین میزان بارش در هفته چهل و نهم متعلق منطقه بستک استان هرمزگان به میزان 22 میلی‌متر و‌ گرمترین منطقه در این هفته شهر آبادان استان خوزستان بود‌.
منبع: فارس
نظرات بینندگان