arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶

تحقق وعده جوان گرایی رئیس جمهور در وزارت علوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تحقق وعده جوان گرایی رئیس جمهور در وزارت علوم
علی رضا عبدالله نژاد، 39 ساله، استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی، به سرپرست  اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد. سوابق علمی و اجرایی عبداللهی نژاد حاکی از توانمندی برای مدیریت روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وی است.

علیرضا عبداللهی‌نژاد، متولد 1357 و عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی است. او  دکتری علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و طی این مدت هم در عرصه رسانه و هم در سمت‌های اجرایی فعالیت کرده‌است. عبداللهی نژاد نزدیک به دو دهه تجربه فعالیت خبری و روزنامه‌نگاری دارد. از جمله سوابق  او می‌توان به فعالیت های روزنامه نگاری در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و روزنامه های "انتخاب” و "ایران دیلی” اشاره کرد. از سوابق اجرایی عبداللهی‌نژاد می توان به معاون اداری، مالی و دانشجویی دانشکده علوم ارتباطات اشاره کرد.

  پیش از این نیز حسین میرزایی دانشیار دانشگاه تهران با 42 سال سن به سرپرستی معاونت فرهنگی و اجتماعی منصوب شده بود. به نظر می رسد اراده جدی برای تحقق به وعده جوان گرایی رئیس جمهور محترم  در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد.
نظرات بینندگان