arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶

رئیس سازمان سنجش: معترضان نتایج کنکور سراسری به سایت سازمان سنجش رجوع کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: معترضان نتایج آزمون سراسری سال ٩٦ برای پیگیری مطالباتشان در سایت سنجش اعتراض هایشان را جهت بررسی درج کنند.

به گزارش انتخاب، 'ابراهیم خدایی' شامگاه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: معترضان به نتایج آزمون سراسری ٩٦ از ٢٨ شهریورماه تا ٢٠ مهرماه فرصت دارند اعتراض های خودشان را به سازمان سنجش ارائه کنند.
 
رئیس سازمان سنجش: معترضان نتایج کنکور سراسری به سایت سازمان سنجش رجوع کنند 
 
وی گفت: در سایت سازمان سنجش برای اعتراض داوطلبان آزمون سراسری ٩٦ بخشی مهیا شده است.
 
خدایی در خصوص تجمع امروز نیز اظهار داشت: اینگونه اعتراضات امری عادی بوده و در گذشته نیز شاهد آن بوده ایم چرا که کنکور مهمترین آزمون کشور به شمار می رود.
 
وی افزود: داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی بیشترین معترضان به نتایج بودند و دلیل آن هم به قانون برنامه ششم توسعه و افزایش ٥ درصدی که از امسال اجرایی شده بازمی گردد چرا که ٥ درصد از ظرفیت آزاد پذیرش در علوم تجربی کاهش یافته است.
 
وی گفت: کارنامه علمی داوطلبان آزمون سراسری ٩٦ روز سه شنبه ٢٨ شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و به طور حتم بسیاری از اعتراض ها پس از انتشار کارنامه علمی رفع خواهد شد.
 
گفتنی است، پس از انتشار اسامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری ٩٦ برخی از داوطلبان امروز در مقابل ساختمان مرکزی سازمان سنجش تجمع کردند.
نظرات بینندگان