arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶

همسر نواز شریف در انتخابات پیروز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نتایج غیر رسمی از انتخابات میان دوره ای مجلس ملی پاکستان در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب حکایت از برتری «کلثوم نواز» دارد.

رسانه های پاکستان با اعلام نتایج غیر رسمی انتخابات میان دوره ای مجلس ملی پاکستان در شهر لاهور از پیروزی خانم «کلثوم نواز» همسر نواز شریف با کسب بیش از 60 هزار رأی (تا لحظه مخابره خبر) و با اختلاف بیش از 10 هزار رای از رقیب اصلی خود خانم «یاسمین راشد» از حزب تحریک انصاف، خبر می دهند.در این حوزه رأی گیری 321هزار و 786 نفر واجد شرایط شرکت در رأی‌گیری بودند و 220 مرکز اخذ رأی نیز برای رأی‌گیری اختصاص یافته بود. نتیجه رسمی انتخابات هنوز اعلام نشده است.

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس ملی پاکستان امروز یکشنبه در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب حوزه نخست‌وزیر برکنار شده پاکستان برای انتخاب جایگزین وی در پارلمان پاکستان برگزار شد.

«کلثوم نواز» همسر نواز شریف به عنوان نماینده حزب مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز در این حوزه با «یاسمین راشد» از حزب تحریک انصاف پاکستان، «فیصل میر» از حزب مردم پاکستان و «ضیاءالدین انصاری» از حزب جماعت اسلامی پاکستان رقابت کرد.

پس از رد صلاحیت نواز‌ شریف برای ادامه فعالیت در پست نخست‌وزیری توسط دیوان عالی پاکستان خود‌ به خود نمایندگی وی در پارلمان پاکستان نیز از او گرفته شد و برای جایگزینی وی انتخابات میان‌دوره‌ای برگزار شد.
برچسب ها: نواز شریف ، پاکستان
نظرات بینندگان