arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶

سرپرست وزارت علوم: دانشگاه مشکل نیست، مشکل‌گشاست/ رسالت ما، حرکت در مسیر آموزش کیفیت‌محور است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست وزارت علوم: دانشگاه مشکل نیست، مشکل‌گشاست/ رسالت ما، حرکت در مسیر آموزش کیفیت‌محور است 
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه گمشده نظام آموزش عالی تولید و تقویت سرمایه اجتماعی مشترک برای تحقق اهداف اجتماعی است، اظهار کرد: دانشگاه مشکل نیست، بلکه باید مشکل‌گشا باشد، رسالت حیاتی ما در شرایط کنونی حرکت در مسیر دستیابی به آموزش کیفیت‌محور است.
 
به گزارش ایکنا، اجلاس سراسری روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری با حضور سیدضیاء هاشمی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از رؤسای دانشگاه‌های کشور صبح امروز در تهران آغاز به کار کرد.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن خیرمقدم به اساتید حاضر در این اجلاس و تبریک آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: امیدواریم سالی پر شور، پر نشاط و پر برکت برای همه دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه داشته باشیم.

وی افزود: دانشگاه مشکل نیست بلکه مشکل‌گشای کشور است. گمشده نظام آموزش عالی، تقویت سرمایه اجتماعی مشترک برای تحقق اهداف اجتماعی است.

هاشمی گفت: رسالت حیاتی ما در شرایط کنونی حرکت در مسیر دستیابی به آموزش کیفیت‌محور، پژوهش مسئله‌محور و دانشگاه گفت‌وگومحور است.

یادآور می‌شود، این اجلاس دوروزه است و تا روز سه‌شنبه، ۲۸ شهریورماه جاری، در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران واقع در کیلومتر ۱۵ جاده تهران - کرج، بعد از پیکان شهر، خروجی شهرک علم و فناوری، بلوار پژوهش ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان