arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
همنشینی رئیس فدراسیون فوتبال با حزب موتلفه؛

تاج: حضور در ورزشگاه ها اولویت زنان و جامعه نیست / ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست

رییس فدراسیون فوتبال گفت: همان‌طور که قبلا نیز گفته‌ام ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست. ضمن اینکه این امر در حال حاضر اولویت بانوان و جامعه هم نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تاج: حضور در ورزشگاه ها اولویت زنان و جامعه نیست / ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست
رییس فدراسیون فوتبال گفت: همان‌طور که قبلا نیز گفته‌ام ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست. ضمن اینکه این امر در حال حاضر اولویت بانوان و جامعه هم نیست.

به گزارش «انتخاب»، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال عصر دیروز (دوشنبه) در جلسه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی که هر هفته با حضور جمعی از فعالان و صاحب‌نظران ورزش کشور برگزار می‌شود، شرکت کرد.

در ابتدای این نشست محمدرضا یزدانی خرم، رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و برخی دیگر از اعضا درباره لزوم جلوگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی در ورزشگاه‌ها، حضور بانوان در استادیوم‌ها، ضرورت تدارک تیم ملی برای مسابقات جهانی، بدهی باشگاه‌های فوتبال، موضوع بلیط فروشی و حق پخش تلویزیونی نکات و مواردی را بیان کردند.

رییس فدراسیون فوتبال نیز در رابطه با موارد مطرح شده و دیگر موضوعات حال حاضر فوتبال خاطرنشان کرد: خوشحالیم از این که به تبعیت از جوان‌گرایی و سازندگی دوران آقای یزدانی خرم در والیبال، این امر را در فوتبال پیگیری و به موفقیت دست پیدا کردیم.

او هم‌چنین با اشاره به برخی ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌ها تاکید کرد: معتقدم باید بیش از پیش در این رابطه کار کنیم تا مشکلات ورزشگاه‌ها به حداقل برسد.

تاج در ارتباط با حضور بانوان در استادیوم‌ها، گفت: همانطور که قبلا نیز گفته‌ام ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست. ضمن این که این امر در حال حاضر اولویت بانوان و جامعه هم نیست.

رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با حق پخش تلویزیونی نیز تاکید کرد: رعایت مواد قانونی مرتبط در قانون برنامه ششم توسعه که مجلس تصویب کرده به نفع همه طرفین است.

وی با اشاره به برخی بی‌مهری‌ها نسبت به فوتبال، اظهار کرد: برخلاف آن چه که وانمود می‌شود نسبت به فوتبال بی‌مهری‌های زیادی می‌کنند.

تاج تصریح کرد: فوتبال ایران با وجود مشکلات و کم و کاستی‌های موجود توانسته جایگاه نخست آسیا را به خود اختصاص دهد و چنان چه حمایت‌های لازم از فدراسیون صورت گیرد ما هم‌چنان در صدر آسیا قرار خواهیم داشت. هرچند کشورهای دیگر همانند چین برنامه‌های بلند مدتی برای رسیدن به جایگاه قهرمانی قاره‌یی و حتی موقعیت در عرصه جهانی طراحی کرده‌اند.
نظرات بینندگان