arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۶ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰

محل استقرار پارکینگ ها در روز عيد سعيد فطر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: برای تسهیل عبور و مرور نمازگزاران عید سعید فطر، محل هایی برای توقف موتورسیکلت نمازگزاران پیش بینی شده است.

سردار سرتیپ رحیمی در مصاحبه با خبرنگاران افزود: در ضلع شمالی محل برگزاری نماز خیابان حجاب حدفاصل خیابان فاطمی تا در شرقی پارک لاله و پارکینگ لاله در خیابان فاطمی، محلی برای پارک موتورسیکلت ها در نظر گرفته شده است.

وی همچنین ضلع جنوب محورهای جنوبی خیابان انقلاب حدفاصل ولیعصر تا میدان فردوسی، پارکینگ های حافظ و علاءالدین در تقاطع های لوفل لوشاتلو تا جمهوری با خیابان حافظ را یکی دیگر از محل های توقف موتورسیکلت اعلام کرد. سردار رحیمی گفت: در ضلع شرق نیز موتورسواران می توانند وسیله خود را در خیابان ولیعصر حدفاصل انقلاب تا میدان ولیعصر داخل پهلوگاههای پارک موتورسیکلت پارک کنند و در ضلع غرب نیز خیابان نصرت حدفاصل خیابان جمالزاده تا خیابان کارگر و پارکینگ کاوه در خیابان آزادی در نظر گرفته شده است. رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین مسیرهای تعیین شده برای استقرار و فعالیت تاکسی و ون را در این روز اعلام کرد.

مسیر شماره 1: میدان هفتم تیر تا میدان ولیعصر به صورت رفت و برگشت مسیر شماره 2: خیابان طالقانی حدفاصل مفتح تا ولیعصر مسیر شماره 3: خیابان انقلاب، حدفاصل مفتح تا ولیعصر مسیر شماره 4: خیابان ولیعصر حدفاصل خیابان فاطمی تا ضلع شمالی میدان ولیعصر مسیر شماره 5: خیابان کارگر حدفاصل خیابان فاطمی تا ضلع شمالی میدان انقلاب است سردار رحیمی افزود: خیابان ولیعصر حدفاصل خیابان جمهوری تا خیابان انقلاب، خیابان حجاب حدفاصل فاطمی تا بلوار کشاورز، خیابان انقلاب حدفاصل میدان فردوسی تا خیابان ولیعصر، خیابان کارگر از ضلع شمالی میدان حر تا ضلع جنوبی میدان انقلاب و خیابان آزادی حدفاصل نواب تا ضلع غربی میدان انقلاب برای جابجایی نمازگزاران در نظر گرفته شده است . وی گفت: برای جلوگیری از توقف وسایط نقلیه در محدوده برگزاری نماز، بنرهای اطلاع رسانی در طول خیابان انقلاب در تقاطعهای ولیعصر، وصال شیرازی، قدس، میدان انقلاب و تقاطع اسکندری، آزادی نصب می شود.
نظرات بینندگان