arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰

جانواريو: استقلالي ها مجبورم نکنند، شکايت کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
*رضا خوشنويس: فابيو جانواريو، هافبک برزيلي سپاهان اصفهان روز گذشته در باشگاه سابقش استقلال، حضور پيدا کرد تا بتواند مطالباتش را از اين باشگاه دريافت کند. اما باز هم از پول خبري نبود و دوباره از سوي استقلالي ها با وعده و وعيد آينده مواجه شد. موعدي که در صورت فرا رسيدن آن و پرداخت نشدن مطالبات، جانواريو مجبور به شکايت از باشگاه سابقش مي شود. اين قضيه بهانه اي شد تا با هافبک برزيلي سپاهان تماس گرفته و گفتگويي را با وي ترتيب دهيم که در ادامه مي خوانيد.
*امروز (ديروز) در باشگاه سابقت استقلال ديده شدي!
بله، با گذشت دو سال جدايي از استقلال هنوز موفق به دريافت مطالباتم از اين باشگاه نشده ام و امروز هم براي رسيدگي به همين قضيه به باشگاه استقلال رفتم.
*حالا جلسه و صحبتت با مسؤولان اين باشگاه نتيجه بخش بود؟
نه، دوباره آقاي فتح ا...زاده موعد جديدي را براي دريافت مطالباتم تعيين و مقرر کرد. اميدوارم اين مساله به صورت مسالمت آميز حل شود تا مجبور به شکايت از باشگاه سابقم نشوم. مدت هاست که استقلالي ها براي پرداخت اين پول امروز و فردا مي کنند و ديگر کلافه شده ام و اگر تاکنون شکايت نکرده ام، به خاطر احترام و اعتمادي است که به مسؤولان اين باشگاه دارم.
*پس اگر در آخرين موعدي که از سوي استقلالي ها مقرر شده موفق به دريافت مطالباتت نشوي، از اين باشگاه شکايت مي کني؟
اميدوارم که کار به اينجا نکشد، چون هم انجام اين کار برايم سخت است و هم اينکه وقت و حوصله اش را ندارم.
*وضعيت تيم تان چطور است؟
کادر فني تيم در تلاش هستند تا در اين تعطيلي چند روزه ليگ، بازيکنان را به هماهنگي و آمادگي بيشتري برسانند تا از هفته ششم پرقدرت تر از قبل ظاهر شويم.
*در صورت شکست نفت تهران مي توانستيد خودتان را به صدر جدول نزديک کنيد، ولي در کمال ناباوري و در اصفهان، بازي را به اين تيم واگذار کرديد!
در اين ديدار اسير اشتباه هاي فردي و بدشانسي شديم. مقابل نفت تهران بد بازي نکرديم و فقط به دليل اشتباه هاي فردي و بدشانسي بازنده شديم. بازي با نفت بهترين فرصت بود تا خودمان را به صدر جدول نزديک کنيم، ولي متاسفانه اين فرصت را از دست داديم.
*فکر مي کني تيم تان در اين 5 هفته توانسته است انتظارات را برآورده کند؟
تيم سپاهان اين فصل در شرايطي پا به مسابقات گذاشت که اکثر ستاره هايش را از دست داده بود، اما با اين حال توانست با مهره هايي که در اختيار داشت نتايج قابل قبولي کسب کند و از نظر من تيم مان تاکنون توانسته انتظارات را برآورده کند.
نظرات بینندگان