arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰

آغاز گروهبندی در فدراسیون فوتبال/کفاشیان و ترابیان در یک تیم، تاج و نبی در تیم دیگر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با نزدیک شدن با تاریخ برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال جناح بندی ها در این مجموعه شکل تازه ای به خود می گیرند.

به گزارش «24»، این روزها فدرایسیون فوتبال شرایط ویژه ای دارد و اغلب مسوولان و کارکنان آن در  انتظار روزی هستند که قرار است مجمع عمومی فدراسیون برای تعیین رییس برگزار شود.

سکوت این روزهای علی کفاشیان و تحرکات برخی از مدیران این فدراسیون برای نزدیک شدن به صندلی ریاست موجب شده تا میان روسای فوتبال انشعاب قابل توجهی ایجاد شود.

این شکاف که نطفه اش در زمان انتخاب سرمربی تیم ملی بسته شد حالا به اوج خود رسیده است اما این افراد ترجیح می دهند سکوت کنند و به نوعی با چراغ خاموش مسیر خود را بپیمایند.

پس از انتخاب کارلوس کی روش بعنوان سرمربی تیم ملی و پیروزی عباس ترابیان در جنگ انتخاب سرمربی با مهدی تاج و نبی، ماجرای تیم امید اتفاق افتاد و برخی جریانات داخل فدراسیون دست بکار شدند تا از این ماجرا به نفع خود سود ببرند و ترابیان را بعنوان مقصر جلوه دهند اما حمایت کفاشیان از این فرد بازی را تغییر داد.

یک فرد آگاه به خبرنگار ما می گوید: «کفاشیان و ترابیان با هم هستند و شاید در صورت کنار رفتن کفاشیان، وی در راه رسیدن ترابیان به ریاست، وی را یاری نماید از سوی دیگر تاج نیز برای رسیدن به ریاست دورخیز کرده و نبی با او در یک تیم قرار دارد.»

ماجرا وقتی جالب تر می شود که خبر می رسد برخی دیگر از روسای این فدراسیون که در این گروهبندی می توانند به نفع یک جبهه نقش کاتالیزور را بازی کنند، این روزها سکوت اختیار کرده و نزدیکانشان از احتمال کاندیداتوری خود این افراد برای ریاست فدراسیون خبر می دهند.

همه این مسایل در شرایطی رخ داده که کفاشیان ماندن و رفتن خود در فدراسیون را منوط به نظر وزیر ورزش و جوانان می داند و حتی در محفلی اعلام کرده اگر وزیر بخواهد چهار سال دیگر در فدراسیون می مانم.

نظرات بینندگان