arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶

دلیل توئیتر برای عدم حذف توئیت تهدیدآمیز ترامپ: ارزش خبری داشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دلیل توئیتر برای عدم حذف توئیت تهدیدآمیز ترامپ: ارزش خبری داشت 
شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد، از آنجایی که توئیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا جالب توجه و دارای ارزش خبری بوده، این شبکه توئیت تهدیدآمیز وی درخصوص نابود کردن کره شمالی را حذف نکرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی راشاتودی، همزمان با اینکه ری یونگ هو، وزیر امور خارجه کره شمالی روز شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می‌کرد، دونالد ترامپ پستی در توئیتر منتشر کرد که در آن آمده بود: اگر وزیر امور خارجه کره شمالی تفکرات مرد کوچک موشکی(اشاره‌ به کیم جونگ اون) را تکرار کند، دیگر او و رهبر کره شمالی خیلی روی کار نخواهند بود.

ری یونگ هو کمی بعد تاکید کرد که این پیام برابر با اعلام جنگ از سوی آمریکا بوده است.

این توئیت همچنین باعث خشم کاربران توئیتر شد که متعجب شدند، چرا این توئیت دونالد ترامپ به عنوان نقض قوانین این شبکه اجتماعی درخصوص "ارتکاب خشونت" یا "حمایت از خشونت" از جمله "تهدید یا حمایت از تروریسم" تلقی نشده است.

شبکه توئیتر در واکنش به سوالات درخصوص این توئیتر ترامپ گفت: منافع عمومی و داشتن ارزش خبری دلایل عدم حذف این توئیت است.

در این پیام آمده است: این یک سیاست داخلی دیرینه است و ما به زودی قوانین مربوط به مخاطب عام خودمان را به روزرسانی خواهیم کرد. ما باید در این زمینه بهتر عمل کنیم و این کار را انجام خواهیم داد.

شبکه اجتماعی توئیتر در ادامه این پیام افزود: ما همچنان به شفاف‌سازی و مطلع ساختن مردم از آنچه که در جهان رخ می‌دهد، متعهد هستیم.

این اظهارات ترامپ تازه‌ترین اقدامی است که سبب شده تمرکز بسیاری به قوانینی که پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی را کنترل می‌کند، معطوف شود.
نظرات بینندگان