arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶

پیوستن شهر الرستن و مناطقی دیگر از حومه حمص به توافق آتش بس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در نشستی که در ساختمان استانداری حمص با حضور جمعی از شخصیتهای سرشناس و شیوخ و کدخدایان روستاها با همکاری با مرکز هماهنگی روسیه در حمیمیم برگزار شد، شهر الرستن و شماری از روستاها و شهرکها در حومه شمالی حمص به توافق آتش بس پیوستند.

به گزارش انتخاب، توافق آتش بس شامل شهر الرستن و روستاها و شهرک های "الکن، الروضه، عزالدین، قنیطرات، الضاهریه، کفرنان، کیسین، حوش کفرنان، حوش الزبادی، ام شرشوح، مرهج، حوض الاکراد، الثوره، الفرحانیه، الخزامیه، کفرلاها، تلدو، الغنطو، الدار اکبیره، الخالدیه، الجلودیه، هبوب الریح، الجاسمیه، تلدهب و الطیبه الغربیه" شد.
 
پیوستن شهر الرستن و مناطقی دیگر از حومه حمص به توافق آتش بس

محمد عفوف عضو دفتر اجرایی استانداری حمص تاکید کرد که این مصالحه ها بیانگر قدرت اراده سوری ها و وحدت ملی آنها در برابر تمام کسانی است که تلاش کردند به عزت و کرامت سوری ها و ثبات سوریه ضربه بزنند.

سرهنگ یفگنی کاریف نماینده مرکز هماهنگی روسیه در منطقه مرکزی نیز اظهار داشت: این مصالحه در چارچوب تلاشهای روسیه با هماهنگی با دولت سوریه به منظور گسترش مصالحه های داخلی و بازگرداندن امنیت و ثبات به مناطق بیشتری از استانهای مختلف کشور است.

پیش از این در 29 ماه گذشته با هماهنگی مرکز هماهنگی روسیه در حمیمیم و دولت سوریه که برای گسترش مصالحه ها تلاش میکند، 24 شهرک و روستا در حومه شرقی و غربی حمص به توافق آتش بس پیوستند.
 
 
منبع: العالم
نظرات بینندگان