arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۶

دنیزلی: با تریم درباره استقلال صحبت کردم؛ دو دل است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مصطفی پاشا تاکید کرده فاتح تریم به پیشنهاد استقلال فکر می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ درحالی که استقلالی ها مدام از گزینه فاتح تریم دور می شوند و گمان می برند چه بهتر است دنبال استخدام مربی گرانقیمت ترک نروند و با همین گزینه هایی چون میک مک درموت در پی گذران فصل بی پولشان باشند ، مصطفی دنیزلی گفته درباره استقلال با فاتح صحبت کرده است. مربی سرشناس و دوست داشتنی ترکیه که در ایران سال هایی درخشان را در پاس و پرسپولیس سپری کرده است ، گفته فاتح را دو دل دیده و برایش از خوبی های ایران گفته است. بر اساس خبر سایت TRT SPOR  ترکیه مصطفی دنیزلی اذعان کرده که تریم برای حضور در تهران با وی مشورت کرده و از او اطلاعاتی دریافت کرده و شخصی به نام امیر سلطانی به صورت مستقیم با تریم وارد مذاکره شده و با او بر سر مسائل اصلی مذاکره داشته است.

دنیزلی که با برنامه صدر جدول صحبت می‌کرد گفت: من با تریم دیدار و مفصل درباره حضور در ایران با او صحبت کردم و به فاتح گفتم که ایران کشوری فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی برای زندگی است و من ۳ سال در تهران بودم و کیفیت بالایی در سبک زندگی آنها دیدم. البته تریم به من گفت اگر چنین تصمیمی داشتم حتما با هم به ایران می‌رویم.

دنیزلی در ادامه گفت: تریم را کاملا بر سر دو راهی دیدم و از صحبت‌هایش متوجه شدم که بسیار دو دل است چرا که در حال سبک و سنگین کردم پیشنهاد ایرانی است. به او گفتم که استقلال یکی از دو تیم بزرگ ایران است و تماشاگران بسیار خونگرمی دارد که می‌تواند او را راضی نگه دارد.
نظرات بینندگان