arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۶

حاشیه‌های ملی‌پوشان پرسپولیس واقعیت دارد؟

یک روز بعد از شکست اما فضای مجازی پر شد از تصاویر حاشیه ای از حضور افرادی در کنار اردوی تیم که منتسب می شدند به تعدادی از ملی پوشان تیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حتی نوشتن درباره این همه حاشیه‌های بعد از یک شکست سخت است اما آیا این‌ها واقعیت دارد؟

به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیس باخت تلخی در ابوظبی تجربه کرد و از حالا حتی خود اعضای تیم هم انگار خیلی امیدی به این ندارند که بشود بازی مرگ را جبران کرد و بالا رفت و به فینال رسید. تیم شده لشگر شکست خورده . یک روز بعد از شکست اما فضای مجازی پر شد از تصاویر حاشیه ای از حضور افرادی در کنار اردوی تیم که منتسب می شدند به تعدادی از ملی پوشان تیم.

حاشیه های عجیب و غریبی که اصلا زیبنده پرسپولیس نیستند. این ها دیگر حتی خیلی به بی تدبیری های مربوط به پرونده طارمی ارتباطی ندارند و ریشه در اتفاقات منشوری دارند. مسائلی که حتی نمی توان درباره شان شفاف نوشت.

ابهاماتی که نیاز به پاسخگویی مدیریت مجموعه دارد. حالا حتی اگر این پاسخ را به هواداران نمی دهند بهتر است به مراجع ذی صلاح مرتبط پاسخ دهند. واقعا این همه حرفی که در فضای مجازی درباره های حاشیه های دور تیم می زنند واقعیت دارد و اثرش را درون زمین گذاشته است؟
برچسب ها: پرسپولیس ، الهلال
نظرات بینندگان