arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۶

آماده باش 14هزار نیروی اورژانس در ایام تاسوعا و عاشورا / پوشش مراسم توسط 33 بالگرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا 14 هزار نیروی اورژانس در حالت آماده باش هستند، گفت: 33 بالگرد در کل کشور مراسم تاسوعا و عاشورا را پوشش می دهند.

به گزارش انتخاب، کولیوند با اشاره به تمهیدات ویژه اورژانس برای روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: سازمان اورژانس کشور به منظور پوشش مراسم تاسوعا و عاشورا 14 هزار نیرو را در سراسر کشور بسیج کرده است که خدمات مطلوب و در خور شانی به مردم و نیازمندان فوریت های پزشکی ارائه شود.

وی با بیان اینکه در تهران نیز 164 پایگاه اورژانس در حالت آماده‌باش کامل هستند، افزود: یک فروند بالگرد اورژانس هوایی در تهران نیز با شعاع عملیاتی 150 کیلومتر طی دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده‌باش است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: در 33 پایگاه اورژانس هوایی در سراسر کشور نیز 33 بالگرد امدادی برای پوشش دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی در حالت آماده باش هستند.

وی گفت: در سراسر کشور 4600 آمبولانس و 230 موتور لانس نیز برای روزهای تاسوعا و عاشورا در حالت آماده باش هستند.

کولیوند عنوان کرد: همچنین از این تعداد موتورلانس 200 دستگاه در تهران و 30 دستگاه در شهرستان های تهران خدمت دهی می کنند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور ابراز کرد: از شهروندان و هم وطنان می خواهیم که در زمان ماموریت های پرسنل اورژانس همکاری ویژه ای برای بازگشایی مسیرهای تردد داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه ای با شماره 115 مرکز اورژانس تماس بگیرند.

دکترکولیوند عنوان کرد: بالابردن توانایی کارکنان و پرسنل اورژانس یکی از اولویت های ما بوده است که تاسوعا و عاشورای امسال دو هزار نیرو به تعداد پرسنل اورژانسی برای خدمت دهی در این دو روز نسبت به سال گذشته اضافه شده است.

وی گفت: امیدواریم که مردم ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان را بدون وقوع حادثه سپری کنند؛ در حالی که نیروهای اورژانس نیز در کمال دقت و هوشیاری آماده خدمت دهی و انجام ماموریتهای ویژه این ایام هستند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان